Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Den siste Lee buksen jeg kjøpte har viddet seg ut minst 1 1/2 str :-?

Tenkte å kjøpe Fornarina, hvordan blir de etter litt bruk? 26 passer helt perfekt, men 25 blir akkurat for trangt. Men det er så kjedelig om 26 blir slaskete og viddet ut like fort som Lee buksene mine.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjøp 25.

Buksene skal være grusomme den første uka, men da sitter de også bra senere.

Skrevet

Det spørs jo også hvilken Fornarina modell du kjøper. Jeg har kjøpt Fornarina i en strl. mindre p.g.a. noen går seg ut, mens andre har jeg holdt meg til den vanlige jeans strl. i og med at de ikke går seg ut. Spør de ansatte i butikken om hvilke bukser som går seg ut, da skal svare ærlig på dette.

Gjest Ethereal
Skrevet

Jeg synes Fornarina-buksene er de som best holder fasongen. Jeg bruker samme str som du, og som oftest kjøper jeg 25. Kjøpte Leola i 26 (fant ikke mindre), men den er ubrukelig en time etter at den er nyvasket.

I butikkene sier de ofte at du skal kjøpe buksa så trang at den nesten er ubehagelig, for de fleste bukser vider seg ut i bruk (spesielt Diesel). Men spør om det gjelder den modellen du vurderer.

Gjest Anonymous
Skrevet

fornarina jeans holder fasongen fint, men mister en del av fargen og de er ikke så slitesterke... det er minus!

Noen andre som kan anbefale jeans som ligner på fornarina jeans? som er tettsittende?

:wink:

Gjest Ethereal
Skrevet
fornarina jeans holder fasongen fint, men mister en del av fargen og de er ikke så slitesterke... det er minus!

Noen andre som kan anbefale jeans som ligner på fornarina jeans? som er tettsittende?

:wink:

Hva slags Fornarina-modell?

Skrevet

Jeg husker ikke modellen jeg prøvde.. Men det er en ganske utvasket modell, og de krymper vel mindre? tror nesten jeg bare må satse på 26 og håpe på at den ikke blir større.. :-?

Skrevet

jeg har ingen fornarinabukse selv, men har en haug med venninner som har, og de fleste angrer på at de ikke kjøpte en størrelse mindre. i tillegg kjenner jeg flere som jobber på bikbok/carlings, og de bekrefter at fornarinabuksene MÅ kjøpes et nummer for lite. forøvrig så jeg senest på lørdag at en bikbokbutikk i oslo har satt opp lapp ved disken ang dette! men uansett er det jo no skit å gå rundt i ei bukse som du lurer på om du noen gang får knept....!!

Skrevet

Hvis man tar to bukser med en av dem ett nummer større enn den andre og du sammenligner så ser du at forskjellen faktisk ikke er mer enn kanskje et par cm... får du på deg den ene får du også på deg den andre!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...