Gjest Ms Chanandler Bong Skrevet 18. oktober 2004 #1 Skrevet 18. oktober 2004 Har noen noen gode bittorrent websider å anbefale?
Gjest Anonymous Skrevet 18. oktober 2004 #2 Skrevet 18. oktober 2004 www.suprnova.org Har mye tv-serier, filmer osv.. Hvis du er ute etter musikk, er det begrenset med materiale, og stort sett bare hele album..
Gjest Anonymous Skrevet 18. oktober 2004 #3 Skrevet 18. oktober 2004 Forresten.. noen som vet hvorfor jeg ikke får lyd på enkelte filmer jeg laster ned, .torrent-filer? Konverterer de til .avi fra .rar, men lyden mangler.. :veldigsur:
Gjest Anonymous Skrevet 18. oktober 2004 #4 Skrevet 18. oktober 2004 Sikkert feil codec. Du får laste ned nokre fleire codecar og prøve
Gjest Dazed Skrevet 19. oktober 2004 #5 Skrevet 19. oktober 2004 Forresten.. noen som vet hvorfor jeg ikke får lyd på enkelte filmer jeg laster ned' date=' .torrent-filer? Konverterer de til .avi fra .rar, men lyden mangler.. :veldigsur:[/quote'] VideoLan er et bra program. Prøv det :>
Gjest Anonymous Skrevet 19. oktober 2004 #6 Skrevet 19. oktober 2004 Takk for tips!! Det funka med VideoLan! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå