Gjest Anonymous Skrevet 16. juli 2002 #1 Del Skrevet 16. juli 2002 Uff, det er flaut bare å tenke på det! Jeg følte meg veldig sexy i går, og skulle sette meg erotisk oppå han. Hadde akkuratt satt meg helt ned, og så plutselig kom det en høylytt FJERT! :oops: Det var så pinlig! Jeg latet som ingenting, men jeg merket at han kjente den varme "luften" på pungen hans. Han sa ingenting, men jeg tror nok ikke han syns det var så veldig sexy.. Jeg vet han kanskje har glemt det, men jeg tenker på det hele tiden! Er flau når jeg ser han i øynene! Hvorfor er det sånn egentlig? :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vl800 Skrevet 16. juli 2002 #2 Del Skrevet 16. juli 2002 Promp er ikke digg, det er turnoff. Men hva kan du gjøre med det, ingenting. Jeg synes du taklet det bra. Det er ikke noe du kan noe for. En gang er greit , men ikke gjør det til en vane, da kanskje han tar det opp. Du kan jo si at det kom lyd ut av vaginaen din. Det hender jo at det skjer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Janna Skrevet 16. juli 2002 #3 Del Skrevet 16. juli 2002 Uffda... :oops: Har aldri opplevd det selv, og håper jeg slipper, for det hørtes meget flaut ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 16. juli 2002 #4 Del Skrevet 16. juli 2002 Det kommer nok en dag skal du se! det er skikkelig flaut, og du har lyst til å synke ned i jorden og aldri komme opp igjen! :oops: :oops: :oops: :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 16. juli 2002 #5 Del Skrevet 16. juli 2002 uff.....................................virkelig et stort problem som må luftes her på diss sider. gå til lege, du kan være alvorlig syk. :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tingeling Skrevet 16. juli 2002 #6 Del Skrevet 16. juli 2002 en eller annen gang skjer det nok de fleste. var superlettet når kjæresten min slapp en for første gang (uhell), så slapp jeg å være den første egentlig bare å le av. er absolutt ikke for å fise og rape foran kjæresten, det kan fort bli en turnoff, men et lite uhell er ikke til å komme fra i det lange løp. hvis det skjer igjen er det bare å le. ok, så kommer man kanskje litt 'ut av det', men hva så. klem fra tingeling Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 16. juli 2002 #7 Del Skrevet 16. juli 2002 For et alvorlig problem du!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Hva blir det neste? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 17. juli 2002 #8 Del Skrevet 17. juli 2002 Uffeeee....*ler litt* Sorry altså...hehe..var bare litt komisk. Njeei..det er ikke stort å gjøre med det..pass på skinka Det er flaut de neste dagene, så er det over. Slapp av, det går bare bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 17. juli 2002 #9 Del Skrevet 17. juli 2002 Pytt pytt. Gjort er gjort. Neste gang er det typen din som gjør det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤_Fairytale_¤ Skrevet 19. juli 2002 #10 Del Skrevet 19. juli 2002 *ler* Det samme skjedde meg her om dagen. Jeg tygger mye tyggis, og det fjerter man av. Han latet som han ikke forsto hva det var, men vi visste begge veeeeeldiiig godt hva det var. Så flaut! :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 19. juli 2002 #11 Del Skrevet 19. juli 2002 du som skrev innlegget: hvem er han du fjerta på da? kjæresten din eller en ukjent elsker? er det typen din, må han jo tåle såpass! det går jo ikke an å le av noe sånt! hvis han ikke synes det var komisk, ville jeg syntes han var rar og høy på pæra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Piano Man Skrevet 19. juli 2002 #12 Del Skrevet 19. juli 2002 Hvis det er typen din det er snakk om så bør ikke det være noe stort problem for noen av dere. I løpet av forhåpentligvis mange år sammen så vil nok noe slikt skje. Ikke vær flau, jeg bryr meg ikke om dama mi skulle ha et slikt uhell. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 22. juli 2002 #13 Del Skrevet 22. juli 2002 Veit ikke om det er noe trøst, men jeg ble matforgifta en gang, og det "synnliggjorde" seg under sex. La meg si det slik: Jeg kasta ikke opp, men det kom den andre veien, helt uten forvarsel. :oops: :oops: :oops: Dette er vel 4 år siden, og iiingen av oss har nevnt det enda..... Faen, det var flaut..... :oops: :oops: :oops: :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 22. juli 2002 #14 Del Skrevet 22. juli 2002 Du tygger mye tyggis og det fjerter man av??? What??? Gjør man det?? :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 22. juli 2002 #15 Del Skrevet 22. juli 2002 Aaargh...trodde jeg ble automatisk innlogga jeg...tydeligvis ikke.. Gjest var meg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå