AnonymBruker Skrevet 2. mars 2016 #1 Skrevet 2. mars 2016 Noen her som har erfaring med noen av disse? Jeg skal mulignes begynne på xenical for andre gang. Sist er 2-3 år siden vel og da brukte jeg alli da det var å få kjøpt. Usikker på om jeg skal eller ikke? Anonymkode: 4b6f7...eb1
Pringle Skrevet 2. mars 2016 #2 Skrevet 2. mars 2016 Hvordan gikk det forrige gang? Hvis det gikk bra, hvorfor pån igjen? Hvis det ikke gikk bra, hvorfor pån igjen? Skal du ned i vekt, må du spise mindre og trene mer. Ingen vei utenom dessverre. 1
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2016 #3 Skrevet 3. mars 2016 Xenical virker hvis problemet er at du spiser for fet mat fordi den skiller ut en stor del av fettet via avføring. Hvis problemet ligger i hodet så hjelper ikke Xenical. Jeg brukte Xenical for mange år siden men mitt problem i kostholdet var at jeg spiste altfor mye karbohydrater sånn at det var ikke noe særlig fett som skilte seg ut. Det dumme med Xenical er at den ikke skiller på sunt fett og usunt fett sånn at du kan få diare av makrell i tomat, f.eks. Men ta en vurdering på hvor problemet ligger og velg utfra det. Anonymkode: fc059...6d0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå