Gå til innhold

Fun light sin fruktfest inneholder den kun eple?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kanskje jeg er dum men ut fra innholdet som står på flasken så er det kun eple i denne, hvorfor heter den fruktfest om det kun er en frukt i den? Jeg har alltid trudd at det var flere frukter i den. 

Screenshot_2016-03-02-19-59-13.png

Anonymkode: ae9c8...88f

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det innholdet i den flaska har ikke gått forbi et eple engang. Det er bare kunstig fremstilte smaktstilstetningsstoffer i den. Vann med kjemikalier uten nærhet til frukt. 

Anonymkode: 60352...683

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hehe ja jeg skulle akkurat til å skrive at jeg har sett feil :P

AnonymBruker
Skrevet

Dette inneholder kun eple. Fun light er en giftig pøl av e- stoffer og kunstige søtningsstoffer.Eple%20Sort%20Prins%20Raud%20Aug%202006%

Anonymkode: 227c1...6cf

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette inneholder kun eple. Fun light er en giftig pøl av e- stoffer og kunstige søtningsstoffer.Eple%20Sort%20Prins%20Raud%20Aug%202006%

Jeg mente ikke at den kun inneholder eple men eple av frukter, men det skjønte du helt sikkert :)

AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Når du mener at Fun inneholder eple, så må du fortelle meg hvor det står på etiketten at der er eple. 

(For ordens skyld, eplesyre, E331, kommer ikke fra epler.)

Anonymkode: 60352...683

AnonymBruker
Skrevet

Beklager, det var flåsete av meg:-) Det skjønte jeg selvfølgelig. Synes bare det er synd at det er lov å selge slike drikker som Fun på grunn av det de inneholder.

Skrevet

Fruktfest smaken er vel mer en champagne brus smak, mener saften gøy fruktfest var det Iallefall. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...