Gjest Anonymous Skrevet 18. oktober 2004 #1 Del Skrevet 18. oktober 2004 De av dere som ha det, hvordan utarter det seg? Hvordan kjennes det ut, hvor lenge varer det, er det før eller etter eggløsningen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Plonk Skrevet 18. oktober 2004 #2 Del Skrevet 18. oktober 2004 Jeg har hatt det i ganske plagsom grad, med smerter i det jeg tror må være eggstokken på venstre side, ofte i en hel uke, noen ganger mer. Litt sånn trykkende, dump smerte. Normalt forsvant smertene en ukes tid før mensen kom. Jeg var til flere undersøkelser fordi det plaget meg så mye (har også sterke menssmerter, så jeg følte at jeg gikk med vondt i magen hele måneden nesten), og spesialisten mente det kunne være tegn på endometriose og jeg fikk time til operasjon. Så ble jeg gravid i stedet og måtte avlyse Nå har jeg født og ammer, så jeg lurer på om smertene kommer tilbake når eggløsningene starter igjen. Endometriose blir bedre eller forsvinner med svangerskap, så om smertene kommer igjen har de skyldtes noe annet. Håper uansett jeg slipper, for det var ikke noe gøy og det finnes enklere og mer smertefrie måter å finne ut når man har EL! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå