Gå til innhold

Hva betyr drømmen?

Gjest J22

Anbefalte innlegg

Usikker på hvor jeg skulle poste den e.

Uansett, jeg har flere ganger drømt at jeg prøver å gå, men knærne mine er ikke sterke nok til å bære meg sånn at jeg bare detter sammen. Prøver å reise meg men jeg eier ikke styrke i kroppen.. Har drømt dette såpass ofte i det siste at jeg føler det må bety noe.. Om noen har litt peiling 😳 Prøvde å Google men fant ikke noe spesielt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
Den 2016-03-04 at 19.40, Balian de Ibelin skrev:

Drømmer betyr ingenting

Tull. De er selvfølgelig ikke noe overnaturlig med drømmer, men de kan si mye om psyken vår. Ting som vi klarer å presse vekk i våken tilstand flyter til overflaten og kan gi en pekepinn på at noe burde bearbeides.

At man blir jaget og prøver å løpe, men ikke får det til, er noe som går igjen hos folk med angst. Hvis man er vant til å se for seg verst tenkelige scenario er det ikke så rart at hjernen fortsetter med de i søvne også. Akkurat den delen med at man ikke klarer å røre seg kan forklares med at man føler seg lammet i møte med problemer. Hvis du, TS, kjenner deg igjen i det burde du prøve å ordne opp i det i våken tilstand. Hvis du ikke kjenner deg igjen er det nok ikke noe du trenger å tenke på. Det er tross alt ikke farlig å ha mareritt.

Anonymkode: ccd7b...e8b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Balian de Ibelin
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tull. De er selvfølgelig ikke noe overnaturlig med drømmer, men de kan si mye om psyken vår. Ting som vi klarer å presse vekk i våken tilstand flyter til overflaten og kan gi en pekepinn på at noe burde bearbeides.

Anonymkode: ccd7b...e8b

Nei det betyr ikke noe drømmer er bare fantasi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...