Gjest J22 Skrevet 2. mars 2016 #1 Del Skrevet 2. mars 2016 Usikker på hvor jeg skulle poste den e. Uansett, jeg har flere ganger drømt at jeg prøver å gå, men knærne mine er ikke sterke nok til å bære meg sånn at jeg bare detter sammen. Prøver å reise meg men jeg eier ikke styrke i kroppen.. Har drømt dette såpass ofte i det siste at jeg føler det må bety noe.. Om noen har litt peiling 😳 Prøvde å Google men fant ikke noe spesielt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Balian de Ibelin Skrevet 4. mars 2016 #2 Del Skrevet 4. mars 2016 Drømmer betyr ingenting Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2016 #3 Del Skrevet 8. mars 2016 Den 2016-03-04 at 19.40, Balian de Ibelin skrev: Drømmer betyr ingenting Tull. De er selvfølgelig ikke noe overnaturlig med drømmer, men de kan si mye om psyken vår. Ting som vi klarer å presse vekk i våken tilstand flyter til overflaten og kan gi en pekepinn på at noe burde bearbeides. At man blir jaget og prøver å løpe, men ikke får det til, er noe som går igjen hos folk med angst. Hvis man er vant til å se for seg verst tenkelige scenario er det ikke så rart at hjernen fortsetter med de i søvne også. Akkurat den delen med at man ikke klarer å røre seg kan forklares med at man føler seg lammet i møte med problemer. Hvis du, TS, kjenner deg igjen i det burde du prøve å ordne opp i det i våken tilstand. Hvis du ikke kjenner deg igjen er det nok ikke noe du trenger å tenke på. Det er tross alt ikke farlig å ha mareritt. Anonymkode: ccd7b...e8b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Balian de Ibelin Skrevet 8. mars 2016 #4 Del Skrevet 8. mars 2016 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tull. De er selvfølgelig ikke noe overnaturlig med drømmer, men de kan si mye om psyken vår. Ting som vi klarer å presse vekk i våken tilstand flyter til overflaten og kan gi en pekepinn på at noe burde bearbeides. Anonymkode: ccd7b...e8b Nei det betyr ikke noe drømmer er bare fantasi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå