AnonymBruker Skrevet 2. mars 2016 #1 Skrevet 2. mars 2016 Prøver å planlegge sommerferien og fikk tips om Farris Bad i Larvik. Noen som har vært der og har noe tilbakemeldinger? Hvordan er rommene, maten, servicen, alt? Er det barnevennlig? Det blir jo 2 uker i juni, så er det et sted man har lyst til å være? Hva med selve byen? Noe verdt å se der? Noen fra Larvik her? Takk. Anonymkode: 7818f...c39
saltvann Skrevet 3. mars 2016 #3 Skrevet 3. mars 2016 Tror ikke det er så veldig barnevennlig. De som reiser dit vil jo gjerne slappe av og komme seg vekk fra sine egne barn 5
Kristanna Skrevet 3. mars 2016 #4 Skrevet 3. mars 2016 Det er veldig fint der, fine rom med gode senger. Veldig fint spa og god mat. Men barn har jo ikke adgang i spaet, så vil ikke si at det er noen barnevennlig hotell, det er jo et sted man reiser for å slappe av. Hadde ikke reist dit for en lang ferie, passer bedre for en weekend uten barn. 1
Sirah Skrevet 3. mars 2016 #5 Skrevet 3. mars 2016 Har aldr vært der men venner og kjente skryter veldig. De har dratt dit for spadelen og skryter av at det er så rolig og fredelig så spesielt barnevennlig er det neppe. Larvik er en koselig by.
Sirah Skrevet 3. mars 2016 #6 Skrevet 3. mars 2016 Dette hotellet i Langesund er jo kjent for å være barnevennlig. Stort, fint badeland osv. Altfor langt unna Larvik er det jo heller ikke. https://www.nordicchoicehotels.no/quality/quality-hotel-skjargarden/om-hotellet/
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2016 #7 Skrevet 3. mars 2016 Takk for svar dere. Det er jo to småbarn som klart ikke kommer til å benytte seg av spa, men jeg skjønner at det er et sted for voksne. Anonymkode: 7818f...c39
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2016 #8 Skrevet 4. mars 2016 Jeg hiver inn et spørsmål her; Er det ok å reise hit alene? Noen som har erfaring med dette? (skal trolig være alene i ferien, og ønsker å planlegge noe). Et spaopphold er noe jeg har ønsket å prøve lenge. Anonymkode: 67b8e...e8d
LittDiva Skrevet 5. mars 2016 #9 Skrevet 5. mars 2016 Det er veldig ålreit sted . Har vært der mange ganger når jeg har lyst til og slappe av . Sjekk ut det som heter søndagsbalsam . Mye for pengene . Pleier å ta toget dit , gåavstand fra stasjonen.
Cata Skrevet 5. mars 2016 #10 Skrevet 5. mars 2016 17 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg hiver inn et spørsmål her; Er det ok å reise hit alene? Noen som har erfaring med dette? (skal trolig være alene i ferien, og ønsker å planlegge noe). Et spaopphold er noe jeg har ønsket å prøve lenge. Anonymkode: 67b8e...e8d Det er helt OK å dra dit alene. Jeg har vært der to ganger på egen hånd. Man føler seg jo litt "rar" når man sitter ved eget bord i restauranten, dersom man velger å spise på hotellet, men ellers er det helt greit. Spaavdelingen med basseng og forskjellige dusjer er veldig bra, behandlingene kan variere litt i kvalitet synes jeg. Jeg har hatt en som var veldig bra, og en som var mer gjennomsnittlig. Som skrevet lenger opp så er det gode senger på rommene, men rommene er også ganske kjedelige og uten noen god stol å sitte i, så hvis man vil sitte ned for å lese litt "mellom slagene" så er senga eneste reelle valgmulighet. Når det gjelder det opprinnelige spørsmålet om barnevennlighet, så vil jeg si "nei". Farris Spa er ikke et sted som egner seg spesielt godt for barn. Synes Holmsbu virker mye mer barnevennlige (litt i overkant faktisk). De har "barnetider" i bassenget og den varer mesteparten av dagen, noe som faktisk er litt irriterende hvis man drar dit for å bruke spaet og slappe av. Men til gjengjeld altså bedre for barnefamilier. 1
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2016 #11 Skrevet 5. mars 2016 2 timer siden, Cata skrev: Det er helt OK å dra dit alene. Jeg har vært der to ganger på egen hånd. Man føler seg jo litt "rar" når man sitter ved eget bord i restauranten, dersom man velger å spise på hotellet, men ellers er det helt greit. Spaavdelingen med basseng og forskjellige dusjer er veldig bra, behandlingene kan variere litt i kvalitet synes jeg. Jeg har hatt en som var veldig bra, og en som var mer gjennomsnittlig. Som skrevet lenger opp så er det gode senger på rommene, men rommene er også ganske kjedelige og uten noen god stol å sitte i, så hvis man vil sitte ned for å lese litt "mellom slagene" så er senga eneste reelle valgmulighet. Når det gjelder det opprinnelige spørsmålet om barnevennlighet, så vil jeg si "nei". Farris Spa er ikke et sted som egner seg spesielt godt for barn. Synes Holmsbu virker mye mer barnevennlige (litt i overkant faktisk). De har "barnetider" i bassenget og den varer mesteparten av dagen, noe som faktisk er litt irriterende hvis man drar dit for å bruke spaet og slappe av. Men til gjengjeld altså bedre for barnefamilier. Tusen takk for utfyllende svar Da kan jo en tur hit absolutt være et alternativ for meg. Anonymkode: 67b8e...e8d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå