-luring- Skrevet 2. mars 2016 #1 Skrevet 2. mars 2016 Hei ! Jeg hadde en MA rett etter jul. Var til legen å tok blodprøve for tre uker siden, da var hcg på 4, så å si 0. Jeg tok en g-test for ei uke siden, da jeg ville være sikker på at alt var ute av kroppen. Testen ble negativ. I dag tidlig tok jeg en ny g-test, ettersom jeg håper på å være gravid. Den ble negativ etter noen minutter. Jeg dro til jobb. Når jeg kom hjem nå, så viser testen svak positiv. Er dette fordi testen har ligget for lenge? Eller er jeg gravid igjen? Kan det være hcg igjen i kroppen etter ma, som slår ut? Noen som har opplevd det samme? :-) dette er en g-test som skal påvise graviditet 8 dager etter befrukting står det på pakken. Jeg vet ikke helt sikkert bår jeg skal få mens, da den ikke er regelmessig etter MA.
Pearl2.0 Skrevet 2. mars 2016 #2 Skrevet 2. mars 2016 Det er nok fordi den har ligget lenge. Det har hendt meg også. Det er en grunn til at man har tidsfrist for avlesing av tester. Hvis du fortsatt tror at du er gravid, vent noen dager og ta en ny test☺ Lykke til! 2
Thinkerbelle Skrevet 2. mars 2016 #3 Skrevet 2. mars 2016 Syns sennep veldig positiv ut jeg; hel strek, har farge etc. Når falsk positiv har skjedd meg så har ofte streken ikke vært "perfekt" eller evt fargeløs. tror kanskje du er gravid😉
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2016 #5 Skrevet 2. mars 2016 Jeg tror den er positiv Anonymkode: 3af56...adf
Høststorm Skrevet 2. mars 2016 #6 Skrevet 2. mars 2016 Vil nok dessverre ikke tro denne er positiv, vist det står i bruksanvisningen at testen har en tidsfrist, så er nok det mere troverdig, altså at den ikke skal leses av etter tidsfristen, for det kan gi falskt positiv! Får håpe det lykkes på neste forsøk, lykke til!😊 1
Pearl2.0 Skrevet 2. mars 2016 #7 Skrevet 2. mars 2016 3 timer siden, Thinkerbelle skrev: Syns sennep veldig positiv ut jeg; hel strek, har farge etc. Når falsk positiv har skjedd meg så har ofte streken ikke vært "perfekt" eller evt fargeløs. tror kanskje du er gravid😉 Leste du at dette resultatet kom etter fristen?☺
-luring- Skrevet 2. mars 2016 Forfatter #8 Skrevet 2. mars 2016 4 timer siden, Thinkerbelle skrev: Ikke sennep... Den ser😂 Heheh 😂 Takk for svar! Krysser fingrene 😊
-luring- Skrevet 2. mars 2016 Forfatter #9 Skrevet 2. mars 2016 Takk for svar alle sammen :-) jeg venter noen dager nå så tar jeg en ny test. Krysser fingrene å håper på det beste 😃 1
Thefrost Skrevet 2. mars 2016 #10 Skrevet 2. mars 2016 Kan jo godt hende den lyser positiv neste gang du tar test, et ikke godt å si hva som gjorde at den ble positiv etter at tiden gikk ut men lov å håpe! Med ei venninne så ble testen positiv etter at man skal slutte å se på den, hun turde naturligvis ikke stole på den men ventet i to dager pg testet på nytt og gravid var hun 1
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2016 #11 Skrevet 3. mars 2016 Jeg er skikkelig testetøs og det der har skjedd med meg flere ganger når jeg har lest testen etter tidsfristen. Når jeg faktisk ble gravid var det null tvil, da hylte streken mot meg mens jeg ennå satt å tisset på den. Anonymkode: dda43...b1a
yabbadoo Skrevet 3. mars 2016 #12 Skrevet 3. mars 2016 Min første test dette svangerksapet ble negativ, men hadde svak strek morgenen etter. Det hadde ingen av de andre hatt forrige prøveperiode. Jeg øynet et lite håp siden det tross alt kom strek, selv om det var mange timer etter tidsfristen. Og samme dag fikk jeg VELDIG svak postiv test innen tidsfristen på morgenurin på en ny test. Var gravid
-luring- Skrevet 4. mars 2016 Forfatter #13 Skrevet 4. mars 2016 Den 3. mars 2016 at 22.56, yabbadoo skrev: Min første test dette svangerksapet ble negativ, men hadde svak strek morgenen etter. Det hadde ingen av de andre hatt forrige prøveperiode. Jeg øynet et lite håp siden det tross alt kom strek, selv om det var mange timer etter tidsfristen. Og samme dag fikk jeg VELDIG svak postiv test innen tidsfristen på morgenurin på en ny test. Var gravid Åh så fantastisk 😃 Mensen har ikke kommet enda, så har ett bittelite håp, men er redd jeg håper for mye slik at mensen ikke kommer av den grunn... Skal ta test igjen på mandag om mensen ikke har kommet til da 😊
-luring- Skrevet 8. mars 2016 Forfatter #14 Skrevet 8. mars 2016 Hei, TS hær! Jeg har nettopp tatt ny graviditetstest som lyste positiv mot meg! 😃 Jeg er gravid! Nå venter jeg bare på at klokka skal bli nok til at legekontoret åpner, da jeg får tidlig ultralyd pga en exu å en ma. Håper virkelig spiren sitter på rett plass, og at han blir der ❤️ 3
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2016 #15 Skrevet 8. mars 2016 Gratulerer og lykke til. Håper det går bra for dere denne gangen 😀 Anonymkode: 25d3a...bad
Thinkerbelle Skrevet 8. mars 2016 #16 Skrevet 8. mars 2016 7 timer siden, -luring- skrev: Hei, TS hær! Jeg har nettopp tatt ny graviditetstest som lyste positiv mot meg! 😃 Jeg er gravid! Nå venter jeg bare på at klokka skal bli nok til at legekontoret åpner, da jeg får tidlig ultralyd pga en exu å en ma. Håper virkelig spiren sitter på rett plass, og at han blir der ❤️ Jeg VISSTE det:) gratulerer:)
-luring- Skrevet 9. mars 2016 Forfatter #17 Skrevet 9. mars 2016 19 timer siden, Thinkerbelle skrev: Jeg VISSTE det:) gratulerer:) Tusen takk 😃🌺
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå