Brunello Skrevet 11. september 2022 #21 Skrevet 11. september 2022 Fullstendig unødvendig. Ønsker jeg brus dagen etter, ville jeg ha kjøpt inn rett brus på forhånd. 1
TeamWP Skrevet 11. september 2022 #22 Skrevet 11. september 2022 Sååå gøy med gaver! Tenk å få komme på fest,spise mat og drikke,danse og more seg en hel kveld,OG få gave attpåtil! Ville elsket det😅🤩 Nå er jeg evig singel og ikke i nærheten av å bli gift,men ville absolutt hatt gjestegaver i mitt bryllup da😁gøy👏👏
AnonymBruker Skrevet 11. september 2022 #23 Skrevet 11. september 2022 Yoshi skrev (30 minutter siden): Vi hadde det og det ble godt tatt i mot. Hva var innholdet? Anonymkode: 3339b...f07
Yoshi Skrevet 11. september 2022 #24 Skrevet 11. september 2022 (endret) AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Hva var innholdet? Anonymkode: 3339b...f07 Vinstoppere. Vi hadde festen på en vingård så det gikk med temaet. (i tillegg hadde vi noen leker og konkurranser med premier også. Alle som deltok vant) Endret 11. september 2022 av Yoshi 1
AnonymBruker Skrevet 12. september 2022 #25 Skrevet 12. september 2022 Ikke noe som er nødvendig. Hva med en hjertesjokolade liggende på hver plass eller festet til bordkort? Eller hva med en rose til hver som gjestene kan plukke med seg når de forlater bryllupet? Anonymkode: 142f3...0e2
AnonymBruker Skrevet 13. september 2022 #26 Skrevet 13. september 2022 De beste gjestegavene er jo de som hjelper deg selv. Når vi giftet oss så ba vi de som hadde lyst på blomster eller dekor å ta med seg det når de gikk. Og dermed reduserte vi sikkert ryddetida med en time dagen etterpå, for det var ikke en blomst eller vase (malte syltetøyglass) igjen å håndtere. Vinn-vinn! Anonymkode: 10ed6...e76 1
AnonymBruker Skrevet 13. september 2022 #27 Skrevet 13. september 2022 Jeg synes det er helt tullete og unødvendig. Anonymkode: 7c201...c8a
AnonymBruker Skrevet 13. september 2022 #28 Skrevet 13. september 2022 AnonymBruker skrev (8 timer siden): De beste gjestegavene er jo de som hjelper deg selv. Når vi giftet oss så ba vi de som hadde lyst på blomster eller dekor å ta med seg det når de gikk. Og dermed reduserte vi sikkert ryddetida med en time dagen etterpå, for det var ikke en blomst eller vase (malte syltetøyglass) igjen å håndtere. Vinn-vinn! Anonymkode: 10ed6...e76 Høres veldig lurt ut. Anonymkode: 3339b...f07
AnonymBruker Skrevet 13. september 2022 #29 Skrevet 13. september 2022 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Jeg synes det er helt tullete og unødvendig. Anonymkode: 7c201...c8a Ja veldig tullete og få en gave av noen. At de våger.. Anonymkode: 3339b...f07
AnonymBruker Skrevet 13. september 2022 #30 Skrevet 13. september 2022 Vi opplevde å få en ganske ubrukelig gavepose som må ha kostet en del (blant annet et tykt album med bilder av brudeparet og glass med monogram), samtidig som absolutt all drikke etter middagen, inkludert mineralvann og kaffe, kostet penger. Jeg hadde foretrukket åfå et glass iskald cola i det minste (det var over 30 varmegrader) framfor smeltet sjokolade med brudeparets navn profesjonelt printet på innpakningspapiret). Men har du penger til overs, er det vel greit. Bare husk på at folk gjerne har nokså små vesker med seg, og at gjestegavene skal fraktes hjem også. Anonymkode: d183e...f29 5
AnonymBruker Skrevet 14. september 2022 #31 Skrevet 14. september 2022 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Ja veldig tullete og få en gave av noen. At de våger.. Anonymkode: 3339b...f07 Ja, jeg synes det er tullete å gi gaver i et selskap hvor det er gjestene som forventes å gi gaver. Spesielt om brudeparet ønsker seg penger - da har jeg jo faktisk betalt den gjestegaven selv, da, bare at jeg ikke har fått velge hva det er. Mye bedre at brudeparet sparer de pengene, og ikke gir inntrykk av at man som gjest har kjøpt noe med gaven sin. Jeg har null interesse av ting som med 90% sannsynlighet er ubrukelig for meg og går rett i bosset. Miljøsvineri, kalles det, når man gir ut poser med ting som ikke passer til alle, og som rett og slett blir avfall. Anonymkode: 7c201...c8a
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå