Lee Jones Skrevet 2. mars 2016 #1 Skrevet 2. mars 2016 Hvordan får dere følelser til å gå over? Jeg har fått følelser for en kvinne på jobb, og da jeg sa det til henne hadde hun nettopp fått kjæreste. Nå har jeg en rar forelskelse/angstfølelse selv om praten går bra mellom oss. 1
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2016 #2 Skrevet 2. mars 2016 Personlig kaster jeg meg ut i masse forskjellig actionsport for å få noe annet å tenke på. Ikke å anbefale om man er redd for fysiske skavanker. Men det hjelper. Anonymkode: cc969...f5e
Million Skrevet 2. mars 2016 #3 Skrevet 2. mars 2016 Man må bare ta tiden til hjelp, og ikke tillate seg å gå rundt og dvele ved følelser og tanker rundt denne personen. Man må skyve alle slike tanker vekk, hver gang de melder seg, og tvinge seg til å tenke på andre ting. Rett og slett. Etterhvert som tiden går, vil man merke at det blir stadig litt lettere for hver uke å skyve tilside følelsene for dette andre mennesket, inntil man en dag oppdager at "hei, jeg har ikke tenkt på henne siden i går!" og så videre. Så, til slutt, er man en dag kommet over kjærlighetssorgen. Det kan nok ta litt ekstra tid å komme over en tapt kjærlighet dersom dette er en person man tvinges til å møtte i det daglige, for eksempel i jobbsammenheng. Da er det ikke så lett å unngå personen, og det vanskeliggjør det å komme over varme følelser.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå