AnonymBruker Skrevet 2. mars 2016 #1 Del Skrevet 2. mars 2016 Hva legger du i de to ordene?Hva betyr de for deg?Og hva skal til for at du kan føle dette i en relasjon? Anonymkode: a6fda...fab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cartman Skrevet 2. mars 2016 #2 Del Skrevet 2. mars 2016 Trygghet og tillit det er noe man viser den andre. Du oppfører deg på en måte, som gjør at den andre føler seg trygg. Du viser den andre tillit. Trygghet er for meg at jeg kan være meg selv. At jeg vet at jeg ikke møter livets utfordringer alene. At jeg vet at det finnes en som bryr seg om meg. Dette til tross for mine feil og mangler. Universet er så ufattelig stort og vi er så ufattelig små og sårbare. Da er det godt å vite at man ikke er alene. En som viser meg tillit har troen på meg. Vedkommende gir meg ansvar og stoler på at jeg er ansvaret verdig. Trygghet og tillit henger sammen. Viser du noen tillit, så er du trygg på vedkommende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå