AnonymBruker Skrevet 2. mars 2016 #1 Skrevet 2. mars 2016 Det dukker stadig opp tråder om hvor mye brudekjolen din kostet, og jeg ser en gjenganger med at budsjettet opprinnelig var 5000 kr, men at det til slutt ble en kjole til 10-15.000 kr. Er det noen som faktisk har klart å holde seg under 5000 kr på kjole? Og noen som har klart det på hele antrekket? Om noen vil legge med bilder av kjolen hadde det vært helt supert! Hilsen hun som ikke har begynt å se på kjoler, men skal "holde seg under 5000" og er veldig spent på hva hun kan forvente å få. Anonymkode: 3e3c6...548
Meng Skrevet 2. mars 2016 #2 Skrevet 2. mars 2016 (endret) Hvis noen bruker under 5000 for en ny brudekjole, enten kjolen er brukt som modell derfor er solgt for halv pris eller kjolen bli kjøpt på nett. Innlegget er ryddet for reklame. - Pavilion, mod Endret 3. mars 2016 av Pavilion 1
HarleyQuinn Skrevet 2. mars 2016 #3 Skrevet 2. mars 2016 Jeg Ga 1870 kr inkl. frakt for min. Helt ny og ikke "kina-kjole". Kjempe fornøyd. Sko hadde jeg fra Før så hadde ikke noe utgift på de. 1
Meng Skrevet 2. mars 2016 #4 Skrevet 2. mars 2016 4 minutter siden, HarleyQuinn skrev: Jeg Ga 1870 kr inkl. frakt for min. Helt ny og ikke "kina-kjole". Kjempe fornøyd. Sko hadde jeg fra Før så hadde ikke noe utgift på de. Så fint ! Hvor kjøpte du det ?
HarleyQuinn Skrevet 2. mars 2016 #5 Skrevet 2. mars 2016 2 timer siden, Meng skrev: Så fint ! Hvor kjøpte du det ? Landromantikk.no
Xavana Skrevet 2. mars 2016 #6 Skrevet 2. mars 2016 Min venninne prøvd kjoler i brudesalonger, og fant drømmekjolen i en av dem. Jeg gjorde et søk på finn.no og fant kjolen til salgs for halv pris! Hun hadde ikke noe budsjett på antrekket som du nevner, men endte med kjole til 6000 alikevel!
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2016 #7 Skrevet 2. mars 2016 Ingen problem å få det under 5000! Ligger feks hundrevis av brudekjoler ute på finn.no. Brudekjoler er vanskelig å få solgt, så her kan en prute prisen ned på dyre designerkjoler å gjøre noen kupp. Spesiellt om en er noenlunne gjennomsnittlig bygget. Om en har en litt "vanskelig" kroppsfasong kan det bli litt vanskeligere. Men mange kjoler kan jo sys om litt da.. Anonymkode: 40d7d...e3b 1
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2016 #8 Skrevet 2. mars 2016 Hadde ikke en helt vanlig brudekjole, men havnet fint under 5000 for kjole, underskjørt, sko, undertøy og blomster. Vet ikke om jeg klarte å linke, men det er kjole 4 fra toppen Anonymkode: 297bf...038
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2016 #9 Skrevet 3. mars 2016 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Ingen problem å få det under 5000! Ligger feks hundrevis av brudekjoler ute på finn.no. Brudekjoler er vanskelig å få solgt, så her kan en prute prisen ned på dyre designerkjoler å gjøre noen kupp. Spesiellt om en er noenlunne gjennomsnittlig bygget. Om en har en litt "vanskelig" kroppsfasong kan det bli litt vanskeligere. Men mange kjoler kan jo sys om litt da.. Anonymkode: 40d7d...e3b Jeg har sett på finn, men har nok kanskje en "vanskelig" kroppsfasong. Er ganske liten, så ville måtte sy inn/opp de fleste av kjolene der ganske mye. (+ hva skjer med at folk selger Kina-bomkjøpene sine som "nydelig, skreddersydd brudekjole"? Hun ene hadde lagt ut bilde fra både nettsiden og den hun hadde kjøpt og de var jo langt fra like!) Men det er sant, brukt kan du få billig! Skal fortsette å holde øynene åpne. Anonymkode: 3e3c6...548
lingua franca Skrevet 4. mars 2016 #11 Skrevet 4. mars 2016 Man kan få mye fint brukt, det er virkelig kjøpers marked. Men som du skriver er det lurt å være obs på at enkelte selger videre Kina-kjoler for minst like mye (eller mer!) enn hva de kjøpte dem for. Ellers går det også fint an å kjøpe en pen, hvit kjole som ikke nødvendigvis er en brudekjole, men det kommer jo an på hva slags kjole du ønsker. Mitt budsjett er også på rundt 5000 kr.
estrella Skrevet 14. mars 2016 #14 Skrevet 14. mars 2016 Kjøpte min i dag, 583 kr (med frakt). Kjøpte denne: http://www.lindybop.co.uk/dresses-c1/prom-formal-c18/aleena-ivory-occasion-dress-p2099 Enkel kjole, men jeg trenger ikke noe mer. 1
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2016 #15 Skrevet 14. mars 2016 Nå selger Asos brudekjoler http://www.asos.com/bridal/cat/pgecategory.aspx?cid=21606&via=top Anonymkode: 49958...c0b
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2016 #16 Skrevet 14. mars 2016 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nå selger Asos brudekjoler http://www.asos.com/bridal/cat/pgecategory.aspx?cid=21606&via=top Anonymkode: 49958...c0b Skulle akkurat til å si det! Syns denne er veldig fin Anonymkode: 1f0ec...d03
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå