AnonymBruker Skrevet 2. mars 2016 #1 Skrevet 2. mars 2016 Møtt en hyggelig fyr og pratet en stund. Så kom tiden for vårt første kyss, noe jeg hadde gledet meg til og håpet på at skulle skje snart. Men omtrent med en gang leppene våre møttes så tok han tak i BEGGE puppene mine. Jeg skjøv dem vekk, og han prøvde da å snike hendene sine nedi i buksa bak på rumpa mi. Skjøv dem vekk igjen og så sakte men sikkert vandret de opp på puppene igjen. Så jeg trakk meg unna og det ble klein stemning for min del i alle fall. Han spurte hva det var, og jeg sa "en ting av gangen her". Ble helt satt ut, men han ble furt og bare stirret rett frem. Er jeg prippen, eller er det normalt å føle seg som et stykke kjøtt? Følte han ikke respektere meg på noe vis. Vet ikke om jeg vil møte han igjen, men han driver å skriver masse meldinger hele tiden og vil møtes igjen så snart som mulig... Anonymkode: d895d...72f 3
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2016 #2 Skrevet 2. mars 2016 Jeg hadde eksplodert hvis jeg hadde blitt utsatt for noe sånt! Anonymkode: 58ffb...873 28
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2016 #3 Skrevet 2. mars 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg hadde eksplodert hvis jeg hadde blitt utsatt for noe sånt! Anonymkode: 58ffb...873 Fint at det ikke bare er jeg som reagerer. Han fikk meg til å føle at det var jeg som var vanskelig som ikke ville bli beklådd overalt. At det var helt normalt. Greit, jeg liker kos, men det ble ALTFOR mye ALTFOR tidlig :\ Anonymkode: d895d...72f 3
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2016 #4 Skrevet 2. mars 2016 Ta signalene og finn en mann med respekt for deg og som evner å respektere deg. Anonymkode: 2026d...4a5 14
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2016 #5 Skrevet 2. mars 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ta signalene og finn en mann med respekt for deg og som evner å respektere deg. Anonymkode: 2026d...4a5 Huff. Ja. Får avslutte dette tror jeg. Får meldinger om at "kysset ditt var så inderlig. kan ikke si jeg mislikte det" Anonymkode: d895d...72f 3
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2016 #6 Skrevet 2. mars 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Huff. Ja. Får avslutte dette tror jeg. Får meldinger om at "kysset ditt var så inderlig. kan ikke si jeg mislikte det" Anonymkode: d895d...72f han har bare sex på hjernen virker det som.... Anonymkode: 937f3...cb0 7
SleepingBitchy Skrevet 2. mars 2016 #7 Skrevet 2. mars 2016 Å invitere til et kyss betyr IKKE at det er fritt fram for å tafse og klå som man vil! Du er ikke prippen, men tøff som sier ifra og som ikke lar deg bli presset til noe du ikke vil. Og føler du at du ikke blir respektert så er det lurt å ta det opp med han og høre hans versjon. Mulig han bare var overkåt og ivrig, men uansett hva det er så skal han ta hensyn til deg når du sier ifra 😊 5
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2016 #8 Skrevet 2. mars 2016 Et øyeblikk siden, SleepingBitchy skrev: Å invitere til et kyss betyr IKKE at det er fritt fram for å tafse og klå som man vil! Du er ikke prippen, men tøff som sier ifra og som ikke lar deg bli presset til noe du ikke vil. Og føler du at du ikke blir respektert så er det lurt å ta det opp med han og høre hans versjon. Mulig han bare var overkåt og ivrig, men uansett hva det er så skal han ta hensyn til deg når du sier ifra 😊 Takk Jeg fikk en ganske uggen følelse. For hver gang jeg tok bort hendene hans lo han lavt og sa "jo! kom igjen" flere ganger. Og fikk meg til å etterpå føle meg som den kjipe. Anonymkode: d895d...72f 1
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2016 #9 Skrevet 2. mars 2016 Det høres ikke helt ut som dere er/var på samme plan. Du var ikke den kjipe, kjipt gjort av ham å ikke kunne møtes på halvveien. Anonymkode: c8a5f...684 4
Gjest HappyWaffle Skrevet 2. mars 2016 #10 Skrevet 2. mars 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Takk Jeg fikk en ganske uggen følelse. For hver gang jeg tok bort hendene hans lo han lavt og sa "jo! kom igjen" flere ganger. Og fikk meg til å etterpå føle meg som den kjipe. Anonymkode: d895d...72f sånne mannfolk altså.... viktigere for han å få tømt seg enn å bli kjent... æsj
draug 75 Skrevet 2. mars 2016 #11 Skrevet 2. mars 2016 Oi. Hissig på grøten han der. Nei, det er ikke noen oppførsel å skryte av. Jeg ville ikke gjort det sånn, for å si det slik. 9
Arktis Skrevet 2. mars 2016 #12 Skrevet 2. mars 2016 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Takk Jeg fikk en ganske uggen følelse. For hver gang jeg tok bort hendene hans lo han lavt og sa "jo! kom igjen" flere ganger. Og fikk meg til å etterpå føle meg som den kjipe. Anonymkode: d895d...72f Uakseptabelt! 7
Gjest Lady Mondegreen Skrevet 2. mars 2016 #13 Skrevet 2. mars 2016 Nå fikk jeg flashbacks til ungdomstiden min. Jeg husker at jeg stusset ved det første kysset til en som var i ferd med å bli kjæresten min, og sa noe à la dette til en venninne: "Vi kysset, og han tok meg ikke på puppene eller noe. Jeg skjønner ikke, er ikke det veldig rart??" Så skakkjørt var jeg, ja.
Hjertrøds Skrevet 2. mars 2016 #14 Skrevet 2. mars 2016 Stort nei takk!! Det værste er jo at han ble furt. Det viser jo at han ikke tullet litt en gang! 6
tussi680 Skrevet 2. mars 2016 #15 Skrevet 2. mars 2016 Nei, å få sitt første kyss av en ny type på den måten hadde jeg nok reagert kraftig på og trukket meg unna som deg. Finn deg en som respekterer deg mer enn kun å like kroppen din. 4
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2016 #16 Skrevet 2. mars 2016 Respektløst rett og slett. Jeg hadde reagert akkurat som deg. Det er ikke slik vi ønsker å bli behandlet. Anonymkode: ac2fb...70e 1
Arabella Skrevet 2. mars 2016 #17 Skrevet 2. mars 2016 Er dere veldig unge, TS? En voksen, normal mann ville neppe oppført seg slik. Uansett, ha ingen betenkeligheter med å droppe denne beileren. 4
Gjest Holititten Skrevet 2. mars 2016 #18 Skrevet 2. mars 2016 For en fyr.. Foreslår å sende en melding (eventuelt ringe, kommer an på hva du er mest komfortabel med), og rett og slett avslutte hele greia med han. Gjerne si høyt og tydelig ifra også. Kanskje han lærer? I det minste får han i hvertfall høre det han fortjener.
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2016 #19 Skrevet 2. mars 2016 17 minutter siden, Arabella skrev: Er dere veldig unge, TS? En voksen, normal mann ville neppe oppført seg slik. Uansett, ha ingen betenkeligheter med å droppe denne beileren. Han er faktisk 50 år, jeg 37. Anonymkode: d895d...72f
Arabella Skrevet 2. mars 2016 #20 Skrevet 2. mars 2016 Oi, da lurer jeg sannelig på hva slags kvinner denne mannen er vant til. Han høres ikke god. Kvitt deg med ham tvert! 9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå