Gå til innhold

Viktigheten av interessante påfunn på dates?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei,

Har blitt svært flink til å få med jenter på dates ved å be dem med på et lokalt utkikkspunkt, hvor jeg tar med stormkjøkken og varm drikke og mekker noe mat. Ender alltid med kyss, og neste date som regel hos meg til sengs, men utover det er det problemer. Jeg vil ikke bli fyren som ligger med alle og aldri går inn i noe forhold. Har vært ute etter forhold lenge, og har vært på nære nippet med flere, men enten bryter jeg eller så bryter de etter noen måneder, da følelser uteblir. Jeg er flink å snakke for meg, åpner meg veldig og kan fort falle for noen, men dem faller ikke like ofte for meg. Jeg er aktiv i studentforeninger, presterer bra på skolen, har sunne friluftsinteresser og venner osv, men har slitt mye med ensomhet etter en skade som isolerte meg fra omverden for en del år siden. Er en nokså normal person med mine problemer, men tror jeg har mye å gå på hva angår å finne på interessante ting med jenta.

Hvordan pleier datingprosessen å foregå etter typisk 2-3 dates? Når er det vanlig å hilse på venner, når er det vanlig å begynne å dra på felles arrangement i lag og vise hverandre frem, hvilke typer arrangement drar en på? Føler utekvelder med sovepose, telt og stormkjøkken er perfekt, men det blir fort for mye oss to alene, fremfor oss to og verden. Virker ut som jenta blir så lite forpliktet til meg da at hun ikke faller for meg, enn hvor hyggelig vi har det i lag. Etter det ble slutt med ei som praktisk talt var holdt hemmelig etter 4 måneder, er jeg nysgjerrig.

Hva tenker dere?

Anonymkode: c4483...28e

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg merker at jeg ofte faller for fyren når jeg ser hvordan han er med andre mennesker. Når jeg får være med han på "hans greier", med hans venner osv, blir jeg kjent med han på et helt annet nivå. (På godt og vondt, har endt opp med å miste all interesse for noen på det stadiet også). 

Så, 3-4 dates hvor det bare er oss, og så må man ut og møte verden sammen, syns jeg. Det er i alle fall etter den "oppskriften" jeg har falt for mannfolk før. 

Anonymkode: 36795...940

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Så det du foreslår er egentlig å bare dra henne med på akkurat det jeg liker å drive med selv? Er ofte på helgeturer, men går veldig mye i skole og trening i hverdagene. Ingen av delene er praktisk å dra henne med på, men bør vel inkludere henne i dette?

AnonymBruker
Skrevet
Den 2.3.2016 at 16.01, AnonymBruker skrev:

Så det du foreslår er egentlig å bare dra henne med på akkurat det jeg liker å drive med selv? Er ofte på helgeturer, men går veldig mye i skole og trening i hverdagene. Ingen av delene er praktisk å dra henne med på, men bør vel inkludere henne i dette?

Ja inkluder henne i det du liker å gjøre og overrask hun med å gjøre ting du vet hun elsker å gjøre også. Standard date ting for å definere seriøsiteten syns jeg også er viktig ; middagsdates, teater/standup, gå tur å holde hender foran alle osv. Også helt vanlige ting som å gå på butikken sammen osv. 

Venner møter man vel rundt 8 date på en casual måte som f eks felles fest eller at dere er på cafe og en venn stikker innom femten minutter, eller spille biljard med gjengen eller om en venn jobber i en butikk dere skal handle så introduser osv. Damer føler seg trygge av å bli vist frem. 

Anonymkode: 27f41...303

• Liker 1
Skrevet

Synes du ligger litt tidlig med datene egentlig. Hvis en gutt prøver å få meg med hjem etter første eller andre date, ser jeg ikke på det som at han er ute etter noe seriøst. 

• Liker 1
Skrevet

Kan være du heller bør jobbe med personligheten din om jenter som blir kjent med deg ikke lenger vil date deg.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Den 3/2/2016 at 14.51, AnonymBruker skrev:

Jeg merker at jeg ofte faller for fyren når jeg ser hvordan han er med andre mennesker. Når jeg får være med han på "hans greier", med hans venner osv, blir jeg kjent med han på et helt annet nivå. (På godt og vondt, har endt opp med å miste all interesse for noen på det stadiet også). 

Så, 3-4 dates hvor det bare er oss, og så må man ut og møte verden sammen, syns jeg. Det er i alle fall etter den "oppskriften" jeg har falt for mannfolk før. 

Anonymkode: 36795...940

Hva om du møter en mann som stort sett bare er for seg selv?

Anonymkode: 8cf21...e06

Skrevet

Mat og bli-kjent ute i naturen hadde virkelig slått an for meg. :) Men, jeg ville ikke ha tatt andre date hjemme. Da blir det fort forventninger om noe mer. Det er ikke noe galt i å ligge sammen på andre date, men jeg ville i det minste ha startet de første 1-4 datene et annet sted. Jeg er enig med det som har blitt nevnt tidligere. Jeg faller også for menn når jeg får sett dem sammen med andre mennesker. Du trenger ikke å legge opp til fullt familietreff med en gang, men bare det å se daten være høflig med servitøren på restauranten, eller se ham bli engasjert under et slag biljard gjør ofte susen. Hold det enkelt og hyggelig. Når dere har blitt litt kjent, kan en begynne i det små med å introdusere hverandre for venner. Lykke til!

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...