Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest 1anonym2
Skrevet

Jeg er og har alltid vært sjenert, og har derfor aldri blitt kjent med mange. Så fort jeg er trygg på personen(e) jeg er med, så går det fint, da kan skravla gå i ett, men dette med nye mennesker er vanskelig. Vanskelig å vite hva jeg skal snakke om, hva jeg skal spørre om, uten å bli oppfattet som en som spør og graver om alt! Jeg har ei kjempegod venninne, og ei ganske god venninne, hvis jeg kan si det sånn. That´s it. Jeg vil så gjerne bli kjent med flere, men for fire år siden flyttet jeg til sørlandet, og jeg kan ikke påstå folk er veldig åpne her.. Jeg lurer da på hvordan dere går fram for å bli kjent med nye mennesker? Når man er voksen, og i jobb, men samtidig for ung til å bli venn med de man jobber med, så er det ikke så lett.. 

Jeg har jo heldigvis samboer, og vi tilbringer mye tid sammen, men jeg kunne gjerne tenkt meg ei venninne til, egentlig..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor bor du? :)

Gjest 1anonym2
Skrevet

Angående hvor jeg bor, vet jeg ikke om jeg vil reklamere her. Hehe, det er absolutt ikke for å være frekk altså, bare så jeg forblir anonym ;)

Åh, kan begynne å følge med der litt! Takk :)

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, 1anonym2 skrev:

Angående hvor jeg bor, vet jeg ikke om jeg vil reklamere her. Hehe, det er absolutt ikke for å være frekk altså, bare så jeg forblir anonym ;)

Bor du i en relativ stor by så burde ikke det å være problem. helller ikke om du bodde i litt større bygd, sjansen for å finne ut hvem du er er lik null, skal du være så nøye så burde du har skrevet uten nick og være anonym som meg.

Anonymkode: cda53...7bd

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, 1anonym2 skrev:

Det er jo ingen som vet hvem du er selv om du skriver at du bor i Oslo, Bergen eller Steinkjær f.eks. 

Anonymkode: 2aa3a...f1a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er jo ingen som vet hvem du er selv om du skriver at du bor i Oslo, Bergen eller Steinkjær f.eks. 

Anonymkode: 2aa3a...f1a

Steinkjer*

Anonymkode: b83da...7ef

AnonymBruker
Skrevet

Du kan prøve gruppen på facebook som heter Venninner<3  Skriv litt om deg selv og hva du søker. Kanskje du finner noen som føler det samme? :)

Anonymkode: 3ea0b...85a

• Liker 1
  • 3 måneder senere...
Skrevet
Den 1.3.2016 at 14.00, 1anonym2 skrev:

Jeg er og har alltid vært sjenert, og har derfor aldri blitt kjent med mange. Så fort jeg er trygg på personen(e) jeg er med, så går det fint, da kan skravla gå i ett, men dette med nye mennesker er vanskelig. Vanskelig å vite hva jeg skal snakke om, hva jeg skal spørre om, uten å bli oppfattet som en som spør og graver om alt! Jeg har ei kjempegod venninne, og ei ganske god venninne, hvis jeg kan si det sånn. That´s it. Jeg vil så gjerne bli kjent med flere, men for fire år siden flyttet jeg til sørlandet, og jeg kan ikke påstå folk er veldig åpne her.. Jeg lurer da på hvordan dere går fram for å bli kjent med nye mennesker? Når man er voksen, og i jobb, men samtidig for ung til å bli venn med de man jobber med, så er det ikke så lett.. 

Jeg har jo heldigvis samboer, og vi tilbringer mye tid sammen, men jeg kunne gjerne tenkt meg ei venninne til, egentlig..

Prøv besøksvenn- tjenesten i Røde Kors. De tror jeg du finner i alle kommuner. Du har også Aktivitetsvenner.no:) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...