Mimmii Skrevet 2. mars 2016 #1 Skrevet 2. mars 2016 Hvordan tannbleking synes du gir best effekt? Tenker å kjøpe meg tannbleking nå, men er usikker på hvilken. Har prøvd SmileLab, men fullførte ikke ´´kuren´´. Jeg snuser, så hadde vært fint om den faktisk fungerte! Vil ikke bestille fra Ebay eller en annen nettside.
anonymjentebergen Skrevet 2. mars 2016 #2 Skrevet 2. mars 2016 Jeg har prøvd endel som de selger i Norge, både sånn smilelab som man kan kjøpe på diverse butikker og sånn du kjøper fra tannlegen, men ingen av de ga varig resultat. Jeg snuser selv, og det eneste som har hjulpet meg er tannbleking fra merket Crest! Bleiket tennene i sommer, og de er fortsatt hvite. Jeg bestilte fra ebay, da de ikke selger merket i Norge
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2016 #3 Skrevet 2. mars 2016 Jeg kjøpte nettopp en tannkrem som heter iWhite til under 99kr på apoteket. Det er ikke bleking, men den fjerner misfarging etter kaffe, tobakk og snus (jeg snuser litt). Det er første gang jeg har sett forskjell etter å ha brukt noe sånt, har brukt den 2-3 ganger daglig i 6 dager nå. Det finnes også tanblekingssett til 499kr i denne serien. Foreløpig er jeg veldig fornøyd med bare tannkremen, men skal teste ut blekingen nå til våren tenker jeg. Anbefales! Anonymkode: dd598...c61
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2016 #4 Skrevet 2. mars 2016 Jeg har kun brukt Crest whitestrips, vet ikke hvor lett det er å få tak i det i Norge. Jeg snuser også, og har nesten litt for hvite tenner, ser litt dumt ut noen ganger på bilder. Anonymkode: 4c083...1b1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå