Gå til innhold

Blir det godt når bryllupet er over?

Blir det godt når bryllupet er over?  

1. 1. Blir det godt når bryllupet er over?

• Nei, absolutt ikke. Jeg elsker denne tiden.
      4
    • Vet ikke.
      0
    • Ja, det blir godt, men også litt rart at alt plutselig er over.
      5
    • Ja, det skal bli utrolig deilig.
      1
    • Nei, egentlig ikke, men det blir greit å slippe planleggingen.
      3

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har koset meg med alle bryllupsforberedelsene siden januar og det har vært kjempemorsomt. Naturligvis begynner man også å bli litt lei alt sammen, for det er jammen meg mye jobb. Det hadde jeg aldri trodd at jeg skulle da vi begynte planleggingen.

Og det jeg lurer på nå er hvordan dere ser på dette her, synes dere det blir godt når bryllupet er over?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For å være ærlig syntes jeg det har vært mye mer jobb en det jeg trodde... Mye av planleggingen har jeg kost meg med, men mye har vært slitsomt også. Jeg gleder meg ikke til det er over, men mye av planleggingen kunne jeg vel vært for uten... ihvertfall all usikkerheten. :ler:

Skrevet

Jeg giftet meg i september, og dagen etter bryllupet var utrolig deilig! Litt vemodig, selvfølgelig, men deilig. Nå i ettertid, derimot, lengter jeg bare tilbake til bryllupsdagen, og skulle ønske jeg kunne oppleve den igjen. Blir nesten litt misunnelig på alle dere som planlegger bryllupet deres nå. Ikke helt normalt, tror jeg... :wink:

Skrevet

Jag vet inte riktigt. Jag tycker det är härligt att planera, fundera över olika små delar och gillar att ha något riktigt härligt att se fram emot.

Fast jag längtar till dagen, jag längtar till att träffa all familj, att våra föräldrar får träffas för första gången, att få bli hans fru och han blir min man. Jag längtar också till minnena, att få minnas en underbar dag och att allt är "över". Eller nog till nya saker att se fram emot med goda minnen i bagaget.

2½ vecka kvar... i dag ska ringarna på gravyr och upputsning.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...