AnonymBruker Skrevet 2. mars 2016 #1 Skrevet 2. mars 2016 Svelger du det da? Og når du har tatt den ut må du ha noe "fresht" i munnen fks en pastill eller tyggis for å bli kvitt nikotinsmaken? eller bryr du deg ikke om den? Anonymkode: 5ae52...a59
Dark Angelina Skrevet 3. mars 2016 #2 Skrevet 3. mars 2016 De få gangene jeg har brukt snus har jeg tatt den ut før den begynner å renne og må alltid ha tyggis etterpå
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2016 #3 Skrevet 3. mars 2016 Viss snusen begynner å renne tar jeg den ut, da må jeg drikke noe, ta en tyggi eller noe slikt for å bli kvitt smaken. Nå er det svært sjelden min snus renner da. Når jeg snuser til vanlig så trenger jeg ikke noe å få bort smaken med. Anonymkode: 8b223...e6d
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 3. mars 2016 #4 Skrevet 3. mars 2016 (endret) w Endret 15. november 2023 av Nasse Nøff ❤
Dark Angelina Skrevet 3. mars 2016 #5 Skrevet 3. mars 2016 Et øyeblikk siden, NasseNøff skrev: Jeg svelger aldri snussaft frivillig. Men noen ganger sovner jeg med snus i. Våkner opp og tror jeg holder på å dør. Spytter den ut i søppeldunken. Pusser tennene og skyller med munnskyld. Går å legger meg, men før jeg sovner tar jeg oppi en ny en, sovner også er det på'en igjen. 1
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2016 #6 Skrevet 3. mars 2016 Sovner man med snus føler man seg skikkelig fyllesyk dagen etter! Anonymkode: 00331...993
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2016 #7 Skrevet 3. mars 2016 Har svelget snussaft ufrivillig. Ble svimmel og kvalm. Anonymkode: 9b5a3...25c
nattedroom94 Skrevet 5. mars 2016 #8 Skrevet 5. mars 2016 Nei, fy. Jeg har svelget "snus-juice" ved et uhell et par ganger, og det er noe jeg prøver å unngå. Når det begynner å renne, er det ut med "bleia", skylle munnen og ta en tyggis.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå