AnonymBruker Skrevet 2. mars 2016 #21 Skrevet 2. mars 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Kino-date er NEI-NEI på første date, utover det så er det egentlig greit. Anonymkode: 2d34c...a7c Hvorfor er det nei-nei på første date? Anonymkode: 54179...b73 1
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2016 #22 Skrevet 2. mars 2016 36 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor er det nei-nei på første date? Anonymkode: 54179...b73 Fordi man alltid bør få et generelt godt bilde av den andre gjennom første date, da vet man om man bør fortsette og man finner også lettere ut av creepy/negative tendenser til personen også. Det tryggeste er å unngå kino på første date. Anonymkode: 2d34c...a7c
Devilheart Skrevet 3. mars 2016 #23 Skrevet 3. mars 2016 ^^Ja, men nå er det snakk om 3. date! Trenger ikke avspore tråden med noe totalt irrelevant! 1
Gjest Mythic Skrevet 3. mars 2016 #24 Skrevet 3. mars 2016 22 timer siden, AnonymBruker skrev: Kino-date er NEI-NEI på første date, utover det så er det egentlig greit. Anonymkode: 2d34c...a7c Det syntes jeg også, da jeg skulle treffe en kar for første gang, og han ba meg med på kino. Jeg foreslo en kaffe før kinoen, slik at vi fikk blitt litt kjent før filmen. Nå har vi datet i en drøy måned, og det ser veldig lovende ut, så kino på første møte kan gå bra På tredje date er det helt innafor, synes jeg.
brud16 Skrevet 3. mars 2016 #25 Skrevet 3. mars 2016 Min første date med kjæresten var kinodate. (Tidligere bare vært med han på fest) Vi har nå vært sammen i over 5 år, og skal gifte oss i høst. Så kino-date kan gå bra! :-) 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå