AnonymBruker Skrevet 2. mars 2016 #1 Del Skrevet 2. mars 2016 Hva er egentlig tanken bak kinodates? Man får jo ikke snakket sammen? Hvordan tenker den andre at man skal bli bedre kjent? Jeg skal på kinodate på lørdag og lurer litt på om jeg bare skal avlyse hele greia..? Det er forøvrig 3 date. Vi har kysset litt, men ikke noe mer hittil. Betyr kinodate at man ikke egentlig er så keen på å bli bedre kjent, men kanskje kan tenke seg å hoppe til køys? Anonymkode: 9306e...b95 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
makkapakka Skrevet 2. mars 2016 #2 Del Skrevet 2. mars 2016 jeg tenker også dette når jeg blir bedt på kinodate "han er ikke interessert", men på en annen side, hvorfor ikke møtes bare for å være istedenfor intenst sitte og se på hverandre og "intervjue". 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vulpes Skrevet 2. mars 2016 #3 Del Skrevet 2. mars 2016 Jeg synes kinodate høres hyggelig ut Man møtes vel og henger litt før eller etter filmen? Også er det hyggelig å gjøre noe sammen, så man får litt pause fra det som @makkapakka nevner. Kan være ganske slitsomt i lengden å intervjue hverandre mens man drikker kaffe eller spiser på restaurant. Hadde han ikke vært interessert ville han vel ikke giddet å møte deg igjen..? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2016 #4 Del Skrevet 2. mars 2016 Jeg liker kinodate, for da kan man møtes litt før og prate litt, og kjenne litt på energien mens man ser på film. Og så kan man prate igjen etter filmen, så har man også noe å prate om. Jeg ville ihvertfall ikke tenkt at det var fordi han ikke var interessert. Anonymkode: 13e75...d8e 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilheart Skrevet 2. mars 2016 #5 Del Skrevet 2. mars 2016 Ikke minst har dere allerede vært på 2 dater. Det verste er unnagjort i mine øyne og dere kan bare nyte selskapet. Denne er også fin måte å finne ut på om dere trives i stillhet sammen. Når datingen blir seriøst, vil man ofte tilbringe en del tid sammen, og det er viktig å kunne være i hverandres selskap uten at man må prate hele tiden. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
peppermyntete Skrevet 2. mars 2016 #6 Del Skrevet 2. mars 2016 (endret) Som første date er det elendig. Men dette er tredje date? Du kjenner han vel godt nok til å kunne se en film med han nå? Så kan dere jo ta en øl eller noe etterpå. Endret 2. mars 2016 av peppermyntete Skrivefeil 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
saltyliquorice Skrevet 2. mars 2016 #7 Del Skrevet 2. mars 2016 Har selv vært på kino-date, gikk fint det Man kan jo ta en kaffe eller noe/gå en tur og snakke om filmen etterpå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2016 #8 Del Skrevet 2. mars 2016 Ts her. Joda, selvsagt skal man kunne være stille sammen, men de fleste klarer vel det på kino uansett. Har jo bare møttes to ganger, føler ikke jeg kjenner han så himla godt :o men forventes det at vi skal sitte å kline/tafse? Jeg har nemlig vært på en kinodate tidligere (en 2 date) og da satt han og tafsa på meg mellom lårene under hele filmen.. Hvordan har deres kinodater foregått? Hva gjorde dere etter filmen og hvor lenge? (Skal på jobb dagen etter..). Anonymkode: 9306e...b95 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2016 #9 Del Skrevet 2. mars 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ts her. Joda, selvsagt skal man kunne være stille sammen, men de fleste klarer vel det på kino uansett. Har jo bare møttes to ganger, føler ikke jeg kjenner han så himla godt :o men forventes det at vi skal sitte å kline/tafse? Jeg har nemlig vært på en kinodate tidligere (en 2 date) og da satt han og tafsa på meg mellom lårene under hele filmen.. Hvordan har deres kinodater foregått? Hva gjorde dere etter filmen og hvor lenge? (Skal på jobb dagen etter..). Anonymkode: 9306e...b95 Bare ta det som det kommer og gjør det som føles naturlig der og da. Ingen vits i å legge planer og overanalysere hva som KAN skje. Anonymkode: 63dc3...6e2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilheart Skrevet 2. mars 2016 #10 Del Skrevet 2. mars 2016 ^^This. Det spørs litt på hvilken plasser dere har bestilt på. Ikke mye rom for "lek" på vanlige sitteplasser. Da jeg inviterte mine dater på kinodate på 3. eller 4. daten, kjøpte jeg plass på sofa og så an på stemningen. Var filmen bra ble fokuset rettet der. Hvis ikke, vel, på andre ting. Men som nevnt trenger ikke daten kun handle om filmen, går an å finne på ting før og etter også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2016 #11 Del Skrevet 2. mars 2016 11 minutter siden, Devilheart skrev: ^^This. Det spørs litt på hvilken plasser dere har bestilt på. Ikke mye rom for "lek" på vanlige sitteplasser. Da jeg inviterte mine dater på kinodate på 3. eller 4. daten, kjøpte jeg plass på sofa og så an på stemningen. Var filmen bra ble fokuset rettet der. Hvis ikke, vel, på andre ting. Men som nevnt trenger ikke daten kun handle om filmen, går an å finne på ting før og etter også. Hva slags andre ting? den forrige fyren jeg datet bestilte sofaplasser.. Men hadde ikke forventet og nesten bli fingret der jeg satt :o Anonymkode: 9306e...b95 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilheart Skrevet 2. mars 2016 #12 Del Skrevet 2. mars 2016 Haha, nei, sånt er vel for spesielle interesserte. Men klart en pirrende fantasi å leke litt offentlig da. Kan anbefales hvis man vil spice opp sexlivet, men det er annen diskusjon. Trodde ikke det var nødvendig med detaljer, men ble noe kosing, holdt hender, litt lett tafsing og kyssing. For det meste uskyldige ting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vulpes Skrevet 2. mars 2016 #13 Del Skrevet 2. mars 2016 Hvis du ikke har lyst til å rote og tulle rundt mens dere er på kino så må du jo ikke det? Du har ikke underskrevet noen kontrakt. Alt sånt skal foregå på begges premisser, hvis ikke burde det ikke skje. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2016 #14 Del Skrevet 2. mars 2016 2 minutter siden, Tonje! skrev: Hvis du ikke har lyst til å rote og tulle rundt mens dere er på kino så må du jo ikke det? Du har ikke underskrevet noen kontrakt. Alt sånt skal foregå på begges premisser, hvis ikke burde det ikke skje. Nei nei, jeg bare forklarte om han forrige jeg datet som befølte meg i underlivet på kino. Jeg bare lurte på om dette er innafor og normalt, for jeg syntes det var i overkant. Men å holde hender, stryke litt og slikt er vel bare koselig. Anonymkode: 9306e...b95 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilheart Skrevet 2. mars 2016 #15 Del Skrevet 2. mars 2016 Nei, det vil jeg si ikke var innafor, såfremt dere ikke allerede hadde en seksuell spenning og ikke hadde gitt ham "grønt lys", noe du tilsynelatende ikke gjorde. Skal man bedrive med mer enn kyssing og tafsing, må det være villig fra begge sider. Det er godt mulig denne duden også kan ha noe liknende i tankene. Om han prøver seg, er det viktig at du er klar i kroppsspråket og setter tydelig grense for hva du tillater dere i offentligeten. Ellers syns jeg ikke noe om par som absolutt må slafse i hverandre når de sitter tett opp mot andre i radene. For sånt har man bakerste rad og sofaene for. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Leonardo Skrevet 2. mars 2016 #16 Del Skrevet 2. mars 2016 Seriøs tråd? Dere stiller så mange dumme spørsmål her inne. Jeg kan ikke se noe galt i om en mann vil ta med en kvinne på en kino tredje gangen de treffer hverandre. Første gang man møtes er det noe rart, men tredje? Jeg liker typisk å ta med kvinner på ting jeg selv liker å gjøre. Og jeg liker å gå på kino. Man har jo tid til å snakke både før og etter filmen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Okapi Skrevet 2. mars 2016 #17 Del Skrevet 2. mars 2016 Kanskje han liker å se film? Har vært på en del kinodater selv, og da har det vært fordi jeg hadde lyst til å se en film, og lyst til å dele den opplevelsen. Virker nesten som om du antar det er en slags strategi bak dette her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2016 #18 Del Skrevet 2. mars 2016 Greien med kinodate er at man får opplevd noe sammen som man kan snakke om etterpå. Det er koselig, intet mer, intet mindre. Anonymkode: d5ac5...68e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2016 #19 Del Skrevet 2. mars 2016 Haha jeg skjønner at gutter syns at jenter er vanskelige når de leser sånne tråder.. Snakk om å gjøre det vanskelig for seg selv Jeg har hvertfall aldri syns at kino som tredjedate var noe rart. Hvis det er så viktig for deg å snakke kan dere vel å gå ta et glass vin etter filmen? Eller spise en middag? Det er da ikke noe rarere å gå på kino med en du dater enn ei venninne feks.. Anonymkode: 13ead...7c7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2016 #20 Del Skrevet 2. mars 2016 Kino-date er NEI-NEI på første date, utover det så er det egentlig greit. Anonymkode: 2d34c...a7c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå