KalloRilla Skrevet 18. oktober 2004 #1 Del Skrevet 18. oktober 2004 Har akkurat begynt på marvelon og lurer nå på hvordan jeg skal uttsette mens en periode dersom det blir aktuelt. Vet det er laget tråder om dette tidligere, men finner dem så klart ikke nå :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NullHull Skrevet 18. oktober 2004 #2 Del Skrevet 18. oktober 2004 Hei!Jeg bruker også Marvelon. Du går bare rett på et nytt brett når du skal utsette mensen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KalloRilla Skrevet 18. oktober 2004 Forfatter #3 Del Skrevet 18. oktober 2004 Altså bare hopper over "dropsene" og begynner rett på dag 1 igjen? JADA vet jeg har litt tungt for det og ikke er den skarpeste kniven i skuffen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 18. oktober 2004 #4 Del Skrevet 18. oktober 2004 Jeg har bare 21-dagers brett. Da begynner jeg rett på neste brett. Har du 28-dagers brett må du hoppe over 'dropsene'. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KalloRilla Skrevet 18. oktober 2004 Forfatter #5 Del Skrevet 18. oktober 2004 Skjønner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå