AnonymBruker Skrevet 2. mars 2016 #1 Del Skrevet 2. mars 2016 Jeg trener styrketrening regelmessig, og har gjort det en stund. Grovt sett trener jeg overkropp og underkropp annenhver dag, men går også en del på ski. Nå den siste tiden har jeg gått på ski hver dag i tillegg til styrketreningen, og jeg går ganske intenst, men bare 5-6 kilometer av gangen. Har tenkt på det at musklene skal få hvile seg mellom øktene, men kan man gå på ski hver dag selv om man trener stryke, på f.eks. underkroppen, den dagen man også går på ski? Gjør også yoga kanskje tre dager i uka, men det er mest for å få strekt meg ordentlig ut. Er det bare styrke man ikke skal trene på samme muskelgruppe hver dag, eller gjelder det all fysisk aktivitet? Anonymkode: a068c...86a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigress Skrevet 2. mars 2016 #2 Del Skrevet 2. mars 2016 Du merkar vel om du blir for sliten av skigåinga til å få effekt av styrketreninga eller omvendt? Svaret sitt du på sjølv, du må lytte til kroppen din. Om du ikkje presterer dårlegare så er det berre å halde fram, då trener du ikkje så hardt at du treng kvile. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå