Gå til innhold

Piercing i underleppen?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Tok det for 7 år siden, men da kostet det 500 kr. Fikk en lang barbell først som jeg måtte bytte da hevelsen i leppa gikk ned. Jeg hadde den vel i et par-tre år. Har ikke hatt særlig problemer i etterkant bortsett fra at litt av tannkjøttet har blitt borte og det dermed samler seg litt tannstein der. Har et lite hvitt arr. Skulle gjerne vært foruten, men men..

Synes det var mye vondere å ta i tunga og navlen, smerten i underleppa var ikke så drøy.

Hadde en bitteliten infeksjon, men den gikk fort over, gjorde det bare litt mer hovent.

Videoannonse
Annonse
Gjest milkyway
Skrevet

jeg kan ikke bruke ring ennå, må la hevelsen gå ned først ;-( stanga var i veien første dagene, måtte tygge med åpen munn! Nå merker jeg ikke den er der engang. Men gleder meg til å hive inn ringen :D

• 1 år senere...
Gjest Gjest_Tone_*
Skrevet

Jeg betalte 400 kr for å ta piercing i underleppa, og det gjorde ikke særlig vondt

Skrevet (endret)

Jeg har hatt min i ...tja 7 år omkring. Ikke skjedd noe med tennene mine. Ikke tannkjøttet heller. Uansett så skjer jo ikke slike ting over natten, så man må jo følge med og fjerne smykket ved det minste snev av smerte eller verk utover det som er forventet i forbindelse med selve pierce-inngrepet.

Tungepiercingen derimot, har forvoldt en del ubehageligheter i munnen da jeg hadde en lengre stang før, og jeg beit i smykket når jeg spiste flere ganger og beit av store biter av sikkert 4 tenner. Nå har jeg en veldig kort en og har ikke hatt trøbbel med den i ettertid.

Endret av Sativa
Skrevet

Veit at dette er en gammel tråd, men vil bare si at jeg fortsatt har merke etter nesepiercingen min:( Tok den ut for 3 år siden, da jeg tok hull i tunga. Da hadde jeg hatt piercing i nesa i 4 år eller noe sånt.

Nesa var det mye verk og styr med, men den skal det sies at jeg tok i utlandet da jeg var 13 år. ikke bra!

Tunga derimot har vært helt fin! Ingen problemer i det hele tatt!:) Og den kommer jeg ikke til å ta ut på en stund. Elsker den!:)

• 5 måneder senere...
Gjest Gjest_Marlene_*
Skrevet
Er det noen her som har piercet underleppen? Nå mener jeg ikke selve leppen, men litt lenger nede, nesten på haken? Hvor vondt var det (jeg har andre piercinger fra før), og ble du sinnssykt hoven? Pris?

Jeg ønsker ingen diskusjon om det er fint eller ikke, klarer godt å avgjøre slikt selv :sjarmor:

Jeg har, i venstre siden nede.

Det var ikke vondt i det hele tatt, men kjendte litt smerte når man skulle sette inn selve piercingen.

Og ble egentlig ganske så hoven de to første dagene, men det går over.

prisen ligger vel på rundt 5/600 kr.

Skrevet

Jeg tok den hake-piercinga to ganger, og har nå et fint lite deilig arr der.. :/ Hadde litt gnisninger nederst på tanna og i kjøttet av og til...

Men jeg elsket den piercingen! Følte den var veldig meg, men nå er jeg for gammel til å ta det nytt igjen... Selv om jeg gjerne skulle hatt den.

*savne*

Skrevet

Jeg syns ikke det gjorde vondt, ble ikke håven.

Betalte vel rundt 500kr tror jeg.

Piercingen gikk ikke utover mine tenner

Skrevet

Jeg har,og det gjorde ikke vondt i det hele tatt! Har også en i tungen, som jeg ikke syns gjorde vondt så kan være jeg har høy smerte-terskel ?

Go for it!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...