AnonymBruker Skrevet 2. mars 2016 #1 Skrevet 2. mars 2016 Har prøvd alt! Kosthold (spiser lavkarbo og sunt), antibiotika, en runde Isotretinoin, men problemet kommer tilbake. Spesielt på hake/kinn. P-piller hjelper litt, men kan jo ikke gå på det i all evighet. Hva er alternativet? Metaformin? Anonymkode: abd52...dba
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2016 #2 Skrevet 2. mars 2016 Jeg har sitte i samme båt som deg i mange år. Nå er jeg helt fin! Glatt som en babyrompe. Huden gløder og jeg føler meg for første gang i mitt 27 år gamle liv vakker! For det første, kutt ut unødvendige medikamenter. For det andre, kutt ut all melk. Det hjelper ikke med laktosefri-melk. For min del så er det både melkesukkeret og melkeproteinet som fucker huden min. Spis sunt, drikk masse vann og grønn te. Oppgrader lavkarbo kostholdet ditt til "moderat-karbo". Anonymkode: 0e4d8...b24
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2016 #3 Skrevet 2. mars 2016 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har sitte i samme båt som deg i mange år. Nå er jeg helt fin! Glatt som en babyrompe. Huden gløder og jeg føler meg for første gang i mitt 27 år gamle liv vakker! For det første, kutt ut unødvendige medikamenter. For det andre, kutt ut all melk. Det hjelper ikke med laktosefri-melk. For min del så er det både melkesukkeret og melkeproteinet som fucker huden min. Spis sunt, drikk masse vann og grønn te. Oppgrader lavkarbo kostholdet ditt til "moderat-karbo". Anonymkode: 0e4d8...b24 Ikke noe av dette hjalp meg. Er 26 og har slitt med kviser siden jeg var 12. Det eneste som har hjulpet var Iso, men kvisene kom tilbake og jeg vet ikke om jeg orker å ta en ny kur når sjansen for at kvisene kommer tilbake er store. Anonymkode: af6f8...e36
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå