AnonymBruker Skrevet 2. mars 2016 #1 Del Skrevet 2. mars 2016 Hvilken mopp har du i hus, og hvorfor den typen? Hvor kjøpte du den, hva er du fornøyd med? Jeg har funnet ut at det er stor forskjell på mopp, selv har jeg nå en av ukjent, billig merke som skal byttes. Skaftet som er regulerbart, løsnes under bruk slik at jeg ikke får godt grep under rengjøring. Litt irriterende... Anonymkode: 36f2f...3cc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zienna Skrevet 2. mars 2016 #2 Del Skrevet 2. mars 2016 Jeg bruker Jif skaft, og er godt fornøyd 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smilo Skrevet 2. mars 2016 #3 Del Skrevet 2. mars 2016 Jeg har hatt moppeskaft og mopper fra Ergoline i 15 år uten at de er utslitt. Men jeg ser nå at de ikke fører dette lenger. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2016 #4 Del Skrevet 2. mars 2016 Har enda ikke fått imhus den perfekte moppen. Jordan, Jif, Smart, Rusta - ett eller annet?, trådmopp....Nei, bare tullemopper. De beste moppeklutene til,å festempå mopp er Rusta sine til 19.90 som selgrs på Jula til 39.90. De tåler mye og tar støvet greit med seg. Bedre enn Jif sine. Anonymkode: 266ec...87a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LukaFrost Skrevet 4. mars 2016 #5 Del Skrevet 4. mars 2016 Har nettopp kjøpt moppepakke fra Norwex. Er fornøyd så langt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2016 #6 Del Skrevet 4. mars 2016 Takk for svar Skal flytte snart og hadde lyst å investere i "skikkelig utstyr"- blir nesten småsur hver gang jeg vasker med det jeg har nå i hus Anonymkode: 36f2f...3cc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tanntrollet Skrevet 4. mars 2016 #7 Del Skrevet 4. mars 2016 Følger. Skal ha nytt moppesystem selv. Bruker nå Jif mopp, men har sett litt på http://www.enjo.com/html/no/nettbutikk Det er dyre produkter, og bare startpakken koster 2930,- Følger med for å se om det finnes noe rimeligere alternativ. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 4. mars 2016 #8 Del Skrevet 4. mars 2016 18 minutter siden, LukaFrost skrev: Har nettopp kjøpt moppepakke fra Norwex. Er fornøyd så langt. Me too. Norwex moppen er genial... men kjøpte den på homeparty da.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissPierce Skrevet 4. mars 2016 #9 Del Skrevet 4. mars 2016 Har en mopp jeg kjøpte i Sverige på Hypermat. Den heter Frida Baderoms mopp. Den er formet som ruteren i kort stokk. Den kommer til overalt siden den har den formen, og ikke er så stor ☺☺ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2016 #10 Del Skrevet 4. mars 2016 Kjøpte min på Nille. Husker ikke merket, men jeg er godt fornøyd med den i alle fall. Anonymkode: cb096...c68 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MapleSirup Skrevet 4. mars 2016 #11 Del Skrevet 4. mars 2016 1 time siden, Tanntrollet skrev: Følger. Skal ha nytt moppesystem selv. Bruker nå Jif mopp, men har sett litt på http://www.enjo.com/html/no/nettbutikk Det er dyre produkter, og bare startpakken koster 2930,- Følger med for å se om det finnes noe rimeligere alternativ. Da ansetter jeg heller ny hushjelp 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Skrevet 4. mars 2016 #12 Del Skrevet 4. mars 2016 2 timer siden, MissPierce skrev: Har en mopp jeg kjøpte i Sverige på Hypermat. Den heter Frida Baderoms mopp. Den er formet som ruteren i kort stokk. Den kommer til overalt siden den har den formen, og ikke er så stor ☺☺ Må være noe for meg 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissPierce Skrevet 4. mars 2016 #13 Del Skrevet 4. mars 2016 1 time siden, Frida skrev: Må være noe for meg Selvfølgelig 😃😃😃 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pinkee Skrevet 4. mars 2016 #14 Del Skrevet 4. mars 2016 http://www.bauhaus.se/badrumsmopp-mikrofiber.html Slik @Fridamopp?? Så ut som en lur form 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
prt90 Skrevet 4. mars 2016 #15 Del Skrevet 4. mars 2016 Bytet ut moppen med en robotstøvsuger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perelandra Skrevet 4. mars 2016 #16 Del Skrevet 4. mars 2016 (endret) 6 timer siden, Tanntrollet skrev: Følger. Skal ha nytt moppesystem selv. Bruker nå Jif mopp, men har sett litt på http://www.enjo.com/html/no/nettbutikk Det er dyre produkter, og bare startpakken koster 2930,- Følger med for å se om det finnes noe rimeligere alternativ. Jeg har Enjo, og er veldig godt fornøyd. Kjøpte det for over ti år siden, bruker det flere ganger uka, og det fungerer bra fortsatt. Det jeg ikke liker er måten det selges. Salg via homeparty fordyrer produkter fordi flere ledd skal tjene penger. I motsetning til diverse tvilsomme helseprodukter som selges på den måten, er dette i alle fall gode produkter Legger til at jeg hadde Smartfiber tidligere, og var ikke så godt fornøyd. Moppene fungerte bra, men stativet var spinkelt og ustabilt. Endret 4. mars 2016 av Perelandra 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dolly-Duck Skrevet 4. mars 2016 #17 Del Skrevet 4. mars 2016 Jeg har også enjo, er utrolig fornøyd:) Støvmoppen deres er fantastisk. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perelandra Skrevet 4. mars 2016 #18 Del Skrevet 4. mars 2016 Hvis du selv holder homeparty vil du få rabatt på Enjoproduktene. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 4. mars 2016 #19 Del Skrevet 4. mars 2016 (endret) w Endret 15. november 2023 av Nasse Nøff ❤ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perelandra Skrevet 5. mars 2016 #20 Del Skrevet 5. mars 2016 9 timer siden, NasseNøff skrev: Bruker enkelt og greit mikrofibermobb fra europris, effekt sin. http://www.europris.no/mopp-40cm-m-borrelas-20-mic Liker at den er rimelig i pris, for den byttes ut etter vær 6. måned. Kommer an på bruk da, og hvor mange ganger jeg har vasket den. Er det fordi den blir utslitt, eller fordi du synes det er uhygienisk å bruke moppene lengre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå