AnonymBruker Skrevet 2. mars 2016 #1 Skrevet 2. mars 2016 Snakker om bilder som jenter i slutten av tenårene legger ut på instagram eller vsco, som at jeg eksempelvis har sett ei som legger ut det samme bildet to ganger, ett man la ut på profilen for ett halvt år siden, bilder blir tatt i samme vinkel og med samme smil hver gang, og en gang i blant ett slutty bilde på en mer diskré måte, som halvparten av gangene blir fjernet osv. Kjente hun halvveis irl. Gjør "dere" det for å få bekreftelse? hva med bildene på vsco der man ikke får likes/kommentarer? blir det lagt ut der fordi man er vil ha seg ett ligg? veldig høy selvtillit eller masse usikkerhet? Vet dem ikke at hvem som helst kan se bildene, foreldrene ? Jeg er en 19 år gammel gutt selv, med minimal erfaring (var datanerd men er veltrent nå ifh. tidl. godt lubben) men har ikke valgt å utsette meg for datinglivet enda, siden jeg nærmer meg sluttfasen av en "gjenoppbyggingsfase" av meg selv og ting i livet (vet det høres teit ut). Vet hvertfall hvilke jenter det finnes der ute, høres nok creepy ut men sosiale medier er til for å stalke hverandre, så..... Må uansett spør om det er verdt å ta sjansen på en jente som beskrevet over? Poenget er at jeg har møtt på noen som det tidligere, via skole eller tilfeldige smil, men situasjonen har sjelden vært ideell for å begynne å prate f. eks (+ jeg var som regel sliten og trøtt). Jeg vet det finnes andre jenter men jeg klarer bare ikke å bli tiltrukket av de, og jeg kan aldri se for meg å tilbringe tid sammen med de jeg ikke liker utseendet på. Misforstå ikke, hadde jeg kun gått for utseende ville jeg ikke ha stilt disse spørsmålene, men som oftest har de jentene med like interesser og væremåte som meg også ett utseende som appellerer til mange der ute, så... (selv ser jeg ikke så halvgæren ut, se for deg en ung di caprio bare 25% mer normal) har forandra meg mye på de siste 6 årene. Håper ikke mange følte seg truffet . Anonymkode: baafb...809
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2016 #2 Skrevet 2. mars 2016 Så du liker kun utseende til jenter som legger ut hundrevis av bilder på sosiale medier? Da ser jeg ikke hvorfor du anser dette som et problem. Du går jo konsekvent etter slike jenter. Anonymkode: 77b78...7ad 1
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2016 #3 Skrevet 2. mars 2016 Haha man blir ikke automatisk dum og følelsesløs bare fordi man er pen. De pene er rett og slett heldige genetisk og er de oppdratt bra, - fantastiske på innsiden også! Variert i forhold til personlighet ofc, alle "pene" er ikke like. Av personlig erfaring: Ekstrem selvsikre , sterke og skoleflinke som vet hva de vil i livet, og har som regel høye krav til en potensiell partner. Men lykke til! Anonymkode: fb76d...6a9 1
Ardenus Skrevet 2. mars 2016 #4 Skrevet 2. mars 2016 Ville vel heller sagt at hvis du må legge ut bilder av deg selv for å fiske etter likes, at du har dårlig selvtillit. Opplever også "pene" som arrogante og nedlatende til andre "mindre pene" mennesker rundt seg. Blir det samme som i jobb sammenheng, der noen med "bra" jobb ser ned på "slummen på gulvet" og oppfører seg der etter. Selvfølgelig er ikke alle slik, men det er min generelle oppfatning.
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2016 #5 Skrevet 2. mars 2016 14 timer siden, Ardenus skrev: Ville vel heller sagt at hvis du må legge ut bilder av deg selv for å fiske etter likes, at du har dårlig selvtillit. Opplever også "pene" som arrogante og nedlatende til andre "mindre pene" mennesker rundt seg. Blir det samme som i jobb sammenheng, der noen med "bra" jobb ser ned på "slummen på gulvet" og oppfører seg der etter. Selvfølgelig er ikke alle slik, men det er min generelle oppfatning. Jeg har en helt annen oppfatning. Anonymkode: 56160...232
Gjest Cartman Skrevet 2. mars 2016 #6 Skrevet 2. mars 2016 Tror du bør se på disse jentene som enkeltindivider. Noen legger nok ut mange bilder for bekreftelse. Andre gjør det fordi de er av den utadvendte typen. Noen gjør det fordi alle andre gjør det. Tror ikke du vil finne et fasitsvar på dette. Du beskriver deg selv som en veldig visuell person. Det er ikke unormalt i din alder, men dette vil endre seg med tiden. Bare pass på at treningen ikke gjør deg cocky. Mennesker som gjennomgår en kroppslig forandring vil få økt selvtillit. Det er bra. Bare sørg for at du ikke mister bakkekontakten i prosessen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå