Gjest marizz Skrevet 1. mars 2016 #1 Skrevet 1. mars 2016 Hei! Jeg lurer på om dere har noen tips til en god proteinkur til håret? Har den del kurer, men tror de fleste er for fuktighet. Jeg vil ha en med masse proteiner som kan bygge opp håret, i tillegg til de jeg allerede har. Har ikke så mye penger akkurat nå, så bør helst være en ganske billig.
Gjest marizz Skrevet 2. mars 2016 #4 Skrevet 2. mars 2016 Takk! Har vurdert redken, men synes den er litt dyr men vurderer å krype til korset! Så vidt jeg har forstått skal en proteinkur bygge opp håret, og det føles gjerne litt tørt/trått ut etter bruk. Av den grunn har jeg hørt at om man har slitt hår bør man bruke proteinkur(og fuktighet i ny og ne), mens har man tørt bør man bruke fuktkur.
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2016 #5 Skrevet 2. mars 2016 Redken Xtreme er dyr, men også døy i bruk- i tillegg mener jeg den er den beste de har på markedet. Anonymkode: dc289...354
Gjest marizz Skrevet 2. mars 2016 #6 Skrevet 2. mars 2016 Jeg kan jo slå til når redken xtreme er på tilbud, og kjøpe den på nettet! Har veldig lyst til å prøve
Gjest marizz Skrevet 2. mars 2016 #7 Skrevet 2. mars 2016 (endret) http://no.feelunique.com/p/Redken-Extreme-Cat-Treatment-150ml Er det denne dere mener? står iallefall protein på den! Var ikke så dyr heller faktisk. Ser også at det finnes en sånn krukke. Er det kanskje den dere sikter til? Endret 2. mars 2016 av marizz
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2016 #8 Skrevet 2. mars 2016 Redken Extreme strenght Builder Plus, den er hakket mer aktiv og bedre enn den andre Redken Extreme syns jeg. Men faktisk syns jeg Joico deep penetrating reconstructor treatment er hakket bedre enn Redken sin, men ettersom jeg har begge bytter jeg på litt for å bruke opp begge. Hvis du virkelig trenger proteiner til håret vil jeg absolutt anbefale Redken Extreme Cat protein treatment, som er en spray du tar i håndkletørt hår, den er virkelig super, og fungerer MYE bedre enn hårkurene. Men bruke alltid en fuktighetskur etter denne. Anonymkode: e7c04...1ae 1
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2016 #9 Skrevet 2. mars 2016 Noen av disse som er parfymefrie? Anonymkode: 1d696...7ed
Gjest marizz Skrevet 2. mars 2016 #10 Skrevet 2. mars 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Redken Extreme strenght Builder Plus, den er hakket mer aktiv og bedre enn den andre Redken Extreme syns jeg. Men faktisk syns jeg Joico deep penetrating reconstructor treatment er hakket bedre enn Redken sin, men ettersom jeg har begge bytter jeg på litt for å bruke opp begge. Hvis du virkelig trenger proteiner til håret vil jeg absolutt anbefale Redken Extreme Cat protein treatment, som er en spray du tar i håndkletørt hår, den er virkelig super, og fungerer MYE bedre enn hårkurene. Men bruke alltid en fuktighetskur etter denne. Anonymkode: e7c04...1ae Takk Nå ble jeg veldig usikker om jeg skal velge joico sin eller redken sin:S
Gjest marizz Skrevet 3. mars 2016 #12 Skrevet 3. mars 2016 (endret) er det isåfall denne: http://no.feelunique.com/p/Joico-K-Pak-Deep-Penetrating-Reconstructor-for-Damaged-Hair-150ml-2013 ? og du som snakket om den sprayen er det denne: http://www.feelunique.com/p/Redken-Extreme-Cat-Treatment-150ml ? Endret 3. mars 2016 av marizz
Lulilelu Skrevet 3. mars 2016 #13 Skrevet 3. mars 2016 7 timer siden, marizz skrev: er det isåfall denne: http://no.feelunique.com/p/Joico-K-Pak-Deep-Penetrating-Reconstructor-for-Damaged-Hair-150ml-2013 ? og du som snakket om den sprayen er det denne: http://www.feelunique.com/p/Redken-Extreme-Cat-Treatment-150ml ? Ja det er de. Har brukt begge og den beste er helt klar joico. Det er ikke uten grunn den har blitt kåret til beste hårkur i flere år. Men som med alle proteinkurer, ikke bruk det for ofte.
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2016 #14 Skrevet 3. mars 2016 Egg og litt olje, evt med most banan, skal også tilføre både proteiner og fukt. Anonymkode: c2938...755
Gjest marizz Skrevet 3. mars 2016 #15 Skrevet 3. mars 2016 11 timer siden, Lulilelu skrev: Ja det er de. Har brukt begge og den beste er helt klar joico. Det er ikke uten grunn den har blitt kåret til beste hårkur i flere år. Men som med alle proteinkurer, ikke bruk det for ofte. Ok, tror jeg går for joico denne gangen da! Takk for alle tipsene folkens
Gjest marizz Skrevet 11. mars 2016 #16 Skrevet 11. mars 2016 Da har jeg fått joico i posten, og prøvde den for første gang idag. Hvor mye skal man ta i egentlig? Føler liksom ikke at jeg har noe i håret, men samtidig kjenner jeg jo lukten så jeg er så usikker? Og bruker dere fuktighetskur i "samme dusj", eller bare veksler liksom? Brukte bare proteinkur idag, så tenker jeg at neste hårvask blir det fuktighet.
Lulilelu Skrevet 11. mars 2016 #17 Skrevet 11. mars 2016 Bare så mye at håret blir dekket men ikke så mye at du ser kremen. Husk å kun bruke den i lengdene, altså håret fra halsen og ned. Jeg pleier å ta fukt i samme dusj men det har ikke noe å si så lenge du ihvertfall bruker balsam etter proteinkuren.
Gjest marizz Skrevet 11. mars 2016 #18 Skrevet 11. mars 2016 Ok, takk! bruker en ganske god og fuktighetsgivende balsam
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2016 #19 Skrevet 12. mars 2016 Redken extreme er myye bedre. Anonymkode: dc289...354
Lulilelu Skrevet 12. mars 2016 #20 Skrevet 12. mars 2016 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Redken extreme er myye bedre. Anonymkode: dc289...354 Nei det er den absolutt ikke. Den har ikke vunnet pris for beste hårkur 5 år på rad
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå