Gå til innhold

Slankeeksperimentet...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter og ser på Slankeeksperimentet med Katie Hopkins på Fem. Er det bare meg som blir forbanna og har lyst å kaste fjernkontrollen i tven av hu dama?? 

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, virkelig ikke! Har knapt sett en mer uspiselig person..

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes hun er herlig ærlig, og jeg er helt enig med henne. (Men jeg skjønner at psykiske problemer kan føre til overvekt). 

Anonymkode: aa230...208

• Liker 2
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes hun er herlig ærlig, og jeg er helt enig med henne. (Men jeg skjønner at psykiske problemer kan føre til overvekt). 

Anonymkode: aa230...208

Joa, hu har en del rett i det hu sier. Men det er hele måten hu er på, måten hu uttaler seg på som bare får meg lyst til å denge hodet i veggen.. Og ja, psykiske problemer kan føre til overvekt blant annet. Det har jeg erfart, har nå tatt av meg 40 kg da. Da er vel Hopkins fornøyd..

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Selvsagt har hun rett i noe av det hun sier, men hun er så selvsentrert og navlebeskuende at hun overser viktige momenter ved overvekt. At hun måtte jobbe hardt og sleit med å legge på seg bør jo gjøre at det går opp et lys for henne: det er ikke lett å gå ned i vekt heller. Spesielt ikke når man har vært overvektig lenge, kanskje siden man var barn. Det har ikke bare med latskap, ambisjoner eller mental styrke å gjøre, det har også å gjøre med fysiologi, uvaner og mentale mønstre som er vanskelige å endre.

Og selv om hun har rett i noe av det hun sier, går det an å si det på en mer konstruktiv og empatisk måte. 

Anonymkode: d15c2...fee

• Liker 3
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Selvsagt har hun rett i noe av det hun sier, men hun er så selvsentrert og navlebeskuende at hun overser viktige momenter ved overvekt. At hun måtte jobbe hardt og sleit med å legge på seg bør jo gjøre at det går opp et lys for henne: det er ikke lett å gå ned i vekt heller. Spesielt ikke når man har vært overvektig lenge, kanskje siden man var barn. Det har ikke bare med latskap, ambisjoner eller mental styrke å gjøre, det har også å gjøre med fysiologi, uvaner og mentale mønstre som er vanskelige å endre.

Og selv om hun har rett i noe av det hun sier, går det an å si det på en mer konstruktiv og empatisk måte. 

Anonymkode: d15c2...fee

Helt enig!

Skrevet

Hei! Ville få med meg dette, men det gikk dessverre hus forbi.. Noen som vet hvor jeg kan se det fra episode 1? Og når og hvor det går til vanlig? :)

Skrevet

Altså. Ei dame som har levd livet med for lite mat.. Spiser på seg magefett og hauger av vann, i løpet av noen uker. Fortsetter så livsstilen hun hadde før, som holdt henne undervektig. Raser ned igjen. 

Ja.. Hun fikk virkelig bevist poenget sitt (les ironi). Det var totalt uten nyanser. Beviste absolutt ingenting som er relevant for de som har et reelt vektproblemer.  Og dama er ei bølle.

• Liker 4
Gjest MissMa
Skrevet
Den 3. mars 2016 at 23.32, lillelily skrev:

Hei! Ville få med meg dette, men det gikk dessverre hus forbi.. Noen som vet hvor jeg kan se det fra episode 1? Og når og hvor det går til vanlig? :)

Hei!:) Det var bare en slags dokumentar(serie) over to episoder.Prøvde å se om den var på Dplay, men fant den ikke der nå. 

Skrevet

Hva er dette for et program? Har ikke den kanalen.

Skrevet

De poengene hun har forsvinner ved at hun oppfører seg så barnslig i møte med andre folk. Hun sitter jo der og gjør seg til med en snodig grimase når folk prøver å diskutere med henne, og for meg så virker det ikke som at hun er interessert i noe annet enn å skape blest. 

Skrevet
14 timer siden, MissMa skrev:

Hei!:) Det var bare en slags dokumentar(serie) over to episoder.Prøvde å se om den var på Dplay, men fant den ikke der nå. 

Takk for forsøket 😊 har hørt så mye rart om dette, og da blir jeg nysgjerrig :o

AnonymBruker
Skrevet

jeg liker det. hun sier det mange tenker

Mange feite er late og koster samfunnet jævelig mye penger. Dette gjelder selvfølgelig ikke alle

Jeg er overvektig selv, er fullstendig klar over at jeg er lat. Jeg er allikevel ikke så overvektig at det går særlig ut over helsen enda(!). Men jeg ble inspirert av henne og har nå fått meg skrittteller. 

Anonymkode: e6919...b5d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...