AnonymBruker Skrevet 1. mars 2016 #1 Skrevet 1. mars 2016 Jeg er ikke norsk og er derfor litt brun i huden Jeg har lyst til å farge tuppene på håret grått og ha svart på toppen det har jeg allerede altså jeg vil ha en ombre tror dere jeg kler selvom jeg er brun i huden eller er det bare hvite folk som kler det hva tenker dere mamma sier jeg ikke kler det fordi jeg er brun og at jeg kan angre Klikk her for å se eksempel Klikk her for å se enda et eksempel (se på det lille bildet oppi høyre hjørne øverst) Vil gjøre en forandring ved meg selv for jeg føler jeg ikke kan være som jeg er nå og derfor vil jeg begynne med utseende håper på hyggelige tilbakemeldinger Anonymkode: 01d5a...8c9
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2016 #2 Skrevet 1. mars 2016 Tror det kan bli fint jeg ser jo pent ut på Rihanna, så ikke bare hvite som kler det. I verste fall er det jo bare å farge det svart igjen. Anonymkode: 74c1b...490
Cambria Skrevet 1. mars 2016 #3 Skrevet 1. mars 2016 Jeg tror du kan kle det jeg og, men tenker også at dette er noe en frisør lettere vil se. Frisører er jo gode på å bedømme hva personer kan kle ut fra hudtoner (og farger), ansiktsform og slikt
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2016 #5 Skrevet 1. mars 2016 Om du har lyst; go for it! Men jeg syns ofte folk med gylne hudtoner kler varmere farger bedre (søk opp "black and golden hombre på google, så får du opp mange fine alternativ!) Anonymkode: 34ac3...db9
Gjest marizz Skrevet 1. mars 2016 #6 Skrevet 1. mars 2016 Tror det kan bli kult Hvis du angrer er det jo ikke så vanskelig å ordne det igjen kan jeg tenke meg!
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2016 #7 Skrevet 2. mars 2016 tusen takk for svar mine foreldre har sagt ja så da blir det nok dette skal også snakke med en bra frisørsalong om dette noen som vet omtrent hvor mye det vil koste? holder det å spare opptil 2000kr til dette? Anonymkode: 01d5a...8c9
Katten.2.0 Skrevet 2. mars 2016 #8 Skrevet 2. mars 2016 Ser virkelig ikke at det skal være begrensende at du er i brun i huden. Go for it!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå