Suzy Skrevet 18. oktober 2004 #1 Skrevet 18. oktober 2004 Herved anbefales Estee Lauders peeling Idealist Micro-D og serumet som "hører til" Idealist Skin refinisher. Huden min er babyglatt og jevn. Har ikke opplevd maken på lenge! De koster rikignok flesk, men det er drøye saker og verdt det! Duft.no har dem bl.a... (scroll litt nedover siden)
Gjest Ethereal Skrevet 18. oktober 2004 #2 Skrevet 18. oktober 2004 IKKE enig: Peelingen fikk huden min til å bli knallrød, enda den ikke er sååå sensitiv. Serumet inneholder masse silikon som legger seg som en hinne på huden. Huden blir glatt der og da, men etter en stund ble i hvertfall min hud papirtørr. Men jeg har tørr hud, muligens er den bedre til mer robuste hudtyper.
Suzy Skrevet 18. oktober 2004 Forfatter #3 Skrevet 18. oktober 2004 Jeg har blandingshud - altså litt fet i partier og sensitiv - og den fungerer altså helt fantastisk på meg. Kanskje du har litt for tørr og følsom hud for dem? Da jeg kjøpte peelingen var dama i parfymeriet opptatt av at jeg hadde litt fet hud og at peelingen passet godt pga det.
Gjest Ethereal Skrevet 18. oktober 2004 #4 Skrevet 18. oktober 2004 Ikke vet jeg....Jeg pleier å tåle det meste, men ikke den peelingen. Men huden ble sinnssykt myk, så det hadde ikke vært meg imot.
Suzy Skrevet 18. oktober 2004 Forfatter #5 Skrevet 18. oktober 2004 Hm.. uheldig! Og jeg som ikke tåler så veldig mye - men denne tålte jeg godt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå