AnonymBruker Skrevet 1. mars 2016 #1 Skrevet 1. mars 2016 I helgen som var møtte jeg en dame på en pub, eller hun kom bort til meg, introduserte seg, ga meg et kompliment, og spurte om hun kunne få en klem, noe hun fikk. Jeg ble ganske forfjamset av det hele, men vi pratet litt, og endte opp med telefonnummeret til hverandre. Hun gikk så å satt seg hos venninnene sine, mens jeg satt igjen hos mine, kort tid senere drar denne damen, så jeg tar turen ut og har en liten samtale med henne igjen, blir så enig om at jeg skal ringe henne dagen der på og avtale et møte, avslutter med god kveld og klem før de går. Det er ikke ofte jeg har damer som kommer bort til meg på denne måten, så ble en smule betatt, uansett dagen etter ringer jeg, men null svar å få, sender så avgårde en melding, hvor jeg takker for kvelden tidligere og lurer på hvordan det går, men her har det også blitt null svar. Nå er det jo slik at dette skjedde mens vi begge hadde noe promille, og mye kan jo skje dagen etter, men når man først er så frempå, for å så ikke gi en lyd fra seg, så blir jeg litt nysgjerrig på hva greia er. Lurt på om jeg skal prøve å ringe på nytt eller sende avgårde en ny melding, men det kan vel fort bli sett på som masing. Så hva mener dere, fylla har skylda? Og bare glemme hele greia, eller skal man prøve å pushe litt? Anonymkode: 75af1...ca1
Dark Angelina Skrevet 1. mars 2016 #2 Skrevet 1. mars 2016 Vent et par dager, og prøv å ringe på nytt. Hvis det da ikke er noe svar å få hadde jeg "glemt det"
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2016 #3 Skrevet 1. mars 2016 Når jeg virkelig har drukket altfor mye, kan jeg fort bli voldsomt utadvent og finne på å sjekke opp menn. Det har resultert i at jeg har sjekket opp menn jeg ellers aldri hadde vurdert sånn for å være ærlig. Jeg sier ikke at det trenger å være tilfelle her, men når man har litt innabords så tror jeg ikke man skal ta sånt altfor høytidelig. Hun har nok fått anropet ditt og meldingen din, det er jævlig barnslig av henne å ikke klare å si at hun ikke er interessert om det er tilfelle, men la det bare gå. Evnt kan hun ha gitt feil nummer også.. Anonymkode: 4b34b...9fd 1
Mippi Skrevet 1. mars 2016 #4 Skrevet 1. mars 2016 (endret) 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: I helgen som var møtte jeg en dame på en pub, eller hun kom bort til meg, introduserte seg, ga meg et kompliment, og spurte om hun kunne få en klem, noe hun fikk. Jeg ble ganske forfjamset av det hele, men vi pratet litt, og endte opp med telefonnummeret til hverandre. Hun gikk så å satt seg hos venninnene sine, mens jeg satt igjen hos mine, kort tid senere drar denne damen, så jeg tar turen ut og har en liten samtale med henne igjen, blir så enig om at jeg skal ringe henne dagen der på og avtale et møte, avslutter med god kveld og klem før de går. Det er ikke ofte jeg har damer som kommer bort til meg på denne måten, så ble en smule betatt, uansett dagen etter ringer jeg, men null svar å få, sender så avgårde en melding, hvor jeg takker for kvelden tidligere og lurer på hvordan det går, men her har det også blitt null svar. Nå er det jo slik at dette skjedde mens vi begge hadde noe promille, og mye kan jo skje dagen etter, men når man først er så frempå, for å så ikke gi en lyd fra seg, så blir jeg litt nysgjerrig på hva greia er. Lurt på om jeg skal prøve å ringe på nytt eller sende avgårde en ny melding, men det kan vel fort bli sett på som masing. Så hva mener dere, fylla har skylda? Og bare glemme hele greia, eller skal man prøve å pushe litt? Anonymkode: 75af1...ca1 Hun kan ha testet egen verdi ute på "markedet". Nysingel og må se hvor attraktiv hun er. Dersom hun gir nummeret sitt til noen, vil han ringe? Har hun "det" (still got it). Høres ut som hun spiller et spill. Gir jo en god følelse for henne at du tok kontakt. Dersom hun ikke svarer deg, så ikke send flere mld. Er hun interessert så tar svarer hun. Dersom du tar mer kontakt uten at hun har svart, så bare forer du egoet hennes. Eller ødelegger alle sjanser dersom det er en god grunn til at hun ikke har svart. Men svare gjør hun dersom hun er interessert. Lykke til!! Endret 1. mars 2016 av Mippi
Gjest snowz Skrevet 1. mars 2016 #5 Skrevet 1. mars 2016 Du har allerede ringt og sendt melding, så jeg ville latt det ligge og se om hun velger å ringe/sende sms etter hvert. Hvis ikke, glem henne.
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2016 #6 Skrevet 1. mars 2016 Hvor gamle er dere? Da vi var rundt 19 gjorde vi sånt, fordi vi lekte "truth or dare" på byen. Anonymkode: cd5bf...270 1
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2016 #7 Skrevet 2. mars 2016 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvor gamle er dere? Da vi var rundt 19 gjorde vi sånt, fordi vi lekte "truth or dare" på byen. Anonymkode: cd5bf...270 30-åringer blir yngre og yngre.. Anonymkode: 1712a...5a4 1
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2016 #8 Skrevet 2. mars 2016 Hvis hun ikke svarer så er hun ikke interessert. kanskje har hun allerede type, og bare hadde en "glipp" i fylla. Du har prøvd å ta kontakt, hun svarer ikke, da ville jeg droppet det. Med et unntak... Har du sjekket om tlfnr stemmer med navnet? I fylla kan man jo fort si et feil tall eller noe. Anonymkode: 55808...728
Cuntzilla Skrevet 2. mars 2016 #9 Skrevet 2. mars 2016 (endret) 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvor gamle er dere? Da vi var rundt 19 gjorde vi sånt, fordi vi lekte "truth or dare" på byen. Anonymkode: cd5bf...270 Jeg tenkte også på det, å spørre om å få en klem er jo ikke spesielt vanlig å dra som en sjekkelinje, det er typ noe man kan bli utfordret til på et (veldig tamt) utdrikningslag. Hadde en kamerat da jeg var 18-19 hvor vi utfordret hverandre på å drite oss ut hele tiden på byn, og det involverte jo alltid å gå bort til noen fremmede og si eller gjøre et eller annet fullstendig bak mål. Hver gang det involverte at jeg måtte gå bort til en mann, så hadde jeg jo han etter meg resten av kvelden. De er ikke bortskjemt på at damer kommer bort. En annen sak er at noe kan virke som en bra idé i fylla, men dagen derpå er man plutselig bare ikke like hypp som man var dagen før, uten noen spesiell grunn. Eventyrlysten er bare forduftet for solen, tanken om å hoppe ute i noe nytt fremmed. Har man fylleangst i tillegg så vil man iallefall ikke snakke med han man møtte kvelden før, holder med en SMS. Men den ignorerer man jo og. Ville ikke sendt flere meldinger om jeg var deg. Tror ikke du hører fra henne da, når hun ikke svarte dagen etter mens det var naturlig, så du har forsåvidt ikke noe å tape (annet enn litt verdighet og noen bekymringskalorier) på å vente til helgen og fyre av en uskyldig ute-i-kveld-sms FØR klokka er kebab men litt etter klokka brisen. Endret 2. mars 2016 av Cuntzilla 2
Gjest Leonardo Skrevet 2. mars 2016 #10 Skrevet 2. mars 2016 Min omfattende erfaring med slike aktiviteter på byen er at paradoksalt nok vil det gjerne kunne være de numrene du føler var de mest solide som er de dårligste, mens de hvor du var så full at du knapt husker hvor hun så ut og dere snakket i to minutt er de beste. Jeg har gjentatte ganger hatt god kjemi med jenter på byen, vi har kanskje klinet litt og kanskje var det til og med hun som insisterte på at vi skulle utveksle nummer. "Men du sa du har truffet en annen fyr en periode? JA, men jeg VIL treffe deg igjen." Så null svar når jeg tar kontakt. Frekt og ufølsomt? Jeg synes det og kunne aldri gjort slikt selv. Jeg har en teori og også egen erfaring om at man kanskje mener ting der og da, nettopp fordi man er i en helt annen sinnsstemning med alkohol innenbords, men når man blir edru og returnerer til hverdagen, så er tankesettet et annet. Jeg synes jo folk kan svare uansett, men slik er det dessverre. Nå til dags har jeg mer eller mindre sluttet å spørre etter telefonnummer på byen. Hva skal jeg med et telefonnummer? Om en jente vil utveksle nummer, så kan jeg gjerne si det rett ut: "Hva skal jeg med et telefonnummer? Jeg kan ikke ha sex med et telefonnummer? : )" Enten blir hun med meg der og da eller så gir jeg kortet mitt til henne, så får det være opptil henne. Men ok. Let's cut to the chase. Rådene du har fått over er veldig gode. Du har ingenting å tjene på å ringe flere ganger eller sende flere meldinger NÅ. Her er hva jeg gjorde med en jente jeg fikk nummeret med og som var så full at jeg knapt husket hvordan hun så ut og vi snakket i knapt fem minutter. Sendte henne en melding dagen etterpå. Fikk svar. OMG! Hun svarte! Sendte en tilbake og foreslo å treffes samme dag. Hun sa at hun var i dårlig form og foreslo vi kunne ha det tilgode. Ok, søtnos. Jeg sendte en tilbake som svar på det, men NULL svar. Sendte henne en ny melding en uke senere og latet som INGENTING var galt. Tror kanskje jeg skrev noe som: "Hva gjør du i kveld?" Hun svarte ganske raskt og sa hun var sammen med noen venninner. Jeg fortalte at jeg var ute sammen med en kamerat og tok en brus (sant). Sa hun burde komme og joine oss. Fikk svar, men så NULL SVAR på neste. En knapp uke senere fikk jeg melding med henne om at hun gjerne ville treffes for en brus om jeg fortsatt hadde lyst. Essensen i det jeg skriver over er at jeg aldri var masete og jeg var aldri sint eller skuffet over at hun ikke svarte eller brukte lang tid. Jeg tror mange menn blir sinte og såret og kommuniserer dette til jenter. Som om de skal sette de på plass. Fungerer aldri. Jeg behandlet henne bare som en tullete liten jente som brukte lang tid på å svare og at det ikke brød meg i det hele tatt. Tålmodighet er en dyd og er det noe jenter har rikelig av i slike situasjoner er det nettopp tid. Tapped that ass.
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2016 #11 Skrevet 2. mars 2016 Treffer du jenter på byen som har drukket litt er det best å ta dem hjem samme kveld. Du må være mannen og det er du som må lede. Jenta har allerde tatt et stort steg ved å åpne deg. Men så er det noen møter som aldri blir noe mer enn den kvelden ute på byen. Anonymkode: 673a7...67f
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2016 #12 Skrevet 2. mars 2016 5 minutter siden, Leonardo skrev: Min omfattende erfaring med slike aktiviteter på byen er at paradoksalt nok vil det gjerne kunne være de numrene du føler var de mest solide som er de dårligste, mens de hvor du var så full at du knapt husker hvor hun så ut og dere snakket i to minutt er de beste. Jeg har gjentatte ganger hatt god kjemi med jenter på byen, vi har kanskje klinet litt og kanskje var det til og med hun som insisterte på at vi skulle utveksle nummer. "Men du sa du har truffet en annen fyr en periode? JA, men jeg VIL treffe deg igjen." Så null svar når jeg tar kontakt. Frekt og ufølsomt? Jeg synes det og kunne aldri gjort slikt selv. Jeg har en teori og også egen erfaring om at man kanskje mener ting der og da, nettopp fordi man er i en helt annen sinnsstemning med alkohol innenbords, men når man blir edru og returnerer til hverdagen, så er tankesettet et annet. Jeg synes jo folk kan svare uansett, men slik er det dessverre. Nå til dags har jeg mer eller mindre sluttet å spørre etter telefonnummer på byen. Hva skal jeg med et telefonnummer? Om en jente vil utveksle nummer, så kan jeg gjerne si det rett ut: "Hva skal jeg med et telefonnummer? Jeg kan ikke ha sex med et telefonnummer? : )" Enten blir hun med meg der og da eller så gir jeg kortet mitt til henne, så får det være opptil henne. Men ok. Let's cut to the chase. Rådene du har fått over er veldig gode. Du har ingenting å tjene på å ringe flere ganger eller sende flere meldinger NÅ. Her er hva jeg gjorde med en jente jeg fikk nummeret med og som var så full at jeg knapt husket hvordan hun så ut og vi snakket i knapt fem minutter. Sendte henne en melding dagen etterpå. Fikk svar. OMG! Hun svarte! Sendte en tilbake og foreslo å treffes samme dag. Hun sa at hun var i dårlig form og foreslo vi kunne ha det tilgode. Ok, søtnos. Jeg sendte en tilbake som svar på det, men NULL svar. Sendte henne en ny melding en uke senere og latet som INGENTING var galt. Tror kanskje jeg skrev noe som: "Hva gjør du i kveld?" Hun svarte ganske raskt og sa hun var sammen med noen venninner. Jeg fortalte at jeg var ute sammen med en kamerat og tok en brus (sant). Sa hun burde komme og joine oss. Fikk svar, men så NULL SVAR på neste. En knapp uke senere fikk jeg melding med henne om at hun gjerne ville treffes for en brus om jeg fortsatt hadde lyst. Essensen i det jeg skriver over er at jeg aldri var masete og jeg var aldri sint eller skuffet over at hun ikke svarte eller brukte lang tid. Jeg tror mange menn blir sinte og såret og kommuniserer dette til jenter. Som om de skal sette de på plass. Fungerer aldri. Jeg behandlet henne bare som en tullete liten jente som brukte lang tid på å svare og at det ikke brød meg i det hele tatt. Tålmodighet er en dyd og er det noe jenter har rikelig av i slike situasjoner er det nettopp tid. Tapped that ass. Hmm, bra du fikk deg et ligg, jeg pleier å ha slike som deg på vent for å se om noe bedre dukker opp først. Hvis ikke og jeg er veldig nøden etter sex er det greit å ha han fyren som sender meldinger selv om du tydeligvis ikke er interessert. Anonymkode: 4b34b...9fd
Gjest Leonardo Skrevet 2. mars 2016 #13 Skrevet 2. mars 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hmm, bra du fikk deg et ligg, jeg pleier å ha slike som deg på vent for å se om noe bedre dukker opp først. Haha. Noe bedre? Du vet ikke engang hvem jeg er. Kameraten min hadde en teori om at hun kanskje holdt på med en annen fyr når jeg traff henne, men så gikk ikke det veien. Jeg tror også det kan være et generelt svar på hvorfor jenter kan være lunkne dagen derpå ettersom de som regel har en eller annen mann i livet sitt på et gitt tidspunkt uansett.
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2016 #14 Skrevet 2. mars 2016 Helt enig over her. Skal du ha full score hos en dame ut på byen så MÅ det skje samme kvelden. Så lenge hun er påvirket av alkohol må du smi mens jernet er varmt (eller fitta er varm on du vil..). Jenter blir utrolig kåte av noen glass vin. :-) Anonymkode: 1712a...5a4
Gjest Leonardo Skrevet 2. mars 2016 #15 Skrevet 2. mars 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jenter blir utrolig kåte av noen glass vin. :-) Anonymkode: 1712a...5a4 Yes! I tillegg kan hun skylde på alkoholen og at hun ble revet med og ting bare skjedde, slik at hun slipper å ta noe som helst ansvar og har en god forklaring til venninnene sine: "Det bare skjedde og jeg hadde jo drukket en del." Akkurat slik jenter liker det. En manns libido er ingenting sammenlignet med en kvinnes. Det er i hvert fall min erfaring.
Gjest Linaria Skrevet 2. mars 2016 #16 Skrevet 2. mars 2016 Det er ikke sikkert det betyr noe som helst. Vi var ute på byen i går og ble utfordret til å få nummeret til en fremmed på bar, og det er jo ikke noe problem når man er jente. Hvis hun ikke har svart på noe, bare glem det, og se på det som et kompliment at du ble spurt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå