Gå til innhold

Pris på brudekjole

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mye planlegger dere å bruke / hvor mye brukte dere på deres brudekjole?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
2 minutter siden, FruGlad skrev:

Hvor mye planlegger dere å bruke / hvor mye brukte dere på deres brudekjole?

Tenker at rundt 5000 kr er max, gjerne billigere. Prøver å få til et forholdsvis rimelig bryllup, og vil uansett ha en enkel kjole (ikke noe digre greier med slep).

Skrevet

Jeg kjøpte akkurat min, for 10 500. Det var den billigste (og heldigvis den fineste) brudekjolen av alle jeg har prøvd. Skal ha et belte til, og det koster 3000, men de fleste kjolene jeg har prøvd kostet mellom 15 000 og 20 000. 

AnonymBruker
Skrevet

jeg lette mye på finn og hadde budsjett på max 10.000 (jeg skal betale for den selv, den går ikke i budsjettet til bryllupet). fant heldigvis drømmekjolen, sko og underskjørt til 11.500. så føler det er greit. men mangler slør fortsatt da. 

Anonymkode: 74076...a8f

AnonymBruker
Skrevet

Brukte vel 4000 eller noe

Anonymkode: b9f04...cdf

AnonymBruker
Skrevet

Jeg brukte ca 1000,- på å få min skreddersydd i Kina. Inkludert frakt og levert på døra. Nydelig chiffon og brudesilke.

Er man nøyaktig på målene får man en kjole som virkelig lever opp til forventningene!

www.dhgate.com 

Anonymkode: a1793...6e7

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bestilte på Etsy - skreddersydd fra USA. Tenkte i utgangspunktet maks 5.000 da jeg begynte å se etter kjole, men økte ganske kjapt til maks 10.000. Kom på totalt 6.500 og var superfornøyd med kjolen. Passet perfekt, og veldig gode kvaliteter. 

Anonymkode: cca18...68c

Skrevet

Kommer til å bruke rundt 2-3.000 på kjolen, og så blir det litt på sko, evt underskjørt og den slags. Lavt budskjett på bryllupet som også er forholdsvis lite sammenlignet med mange andres (ca 20 gjester) .

Skrevet

Min kostet 11280,- men det med 20% avslag da jeg kjøpte den de hadde i butikk. Med skredder, underskjørt og slør kom det på 20280 :overrasket:

Skrevet

Jeg hadde ingen begrensninger når jeg skulle velge kjole. Den jeg valgte var fra Demetrios, kostet 14000 å kjøpe, 7000 og leie. Undertøyet og sløret kom på 2000 kr. Tror skoene kostet ca. 1500 inkl. farging. Hansker og tiara husker jeg ikke prisen på.

Til sammenligning leide brudgommen kjole og hvitt for 700 kr......:icon_lol:

Skrevet

Jeg skal ha to kjoler, kjole en kostet 18.000 og kjole 2 7000. 

Kjole en er gave fra foreldrene mine, og kjole 2 er en kjole jeg helt sikkert vil bruke i årene fremover. :) 

Har ikke kjøpt undertøy, underskjørt eller tiara ennå. 

Gjest Tekola
Skrevet

Ryddet for reklame.

Tekola, admin.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...