Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
når de inngår proforma ekteskap?

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=250508 Jeg kan ikke annet enn å riste oppgitt på hodet...........

Tja... de tenker med hjertene sine - kanskje... for å hjelpe... Eller med lommebøkene sine... for å tjene penger...

Jeg er sosialist, men jeg kunne ikke tenkt meg å gjort noe slikt... da måtte det i såfall være en jeg kjenner og kan virkelig bo sammen med til han kan få lov til å være her...eller bli glad i ...

Nei, det er ikke noe for meg...

Politiet har gjort flere sånne besøk her i byen også. Det er visst spesielt ei dame som har gjort dette her flere ganger. Og mennene blir sendt hjem igjen. Dama sitter igjen med masse penger.

Skrevet

Jeg synes ikke det er en spesielt håpløs ting å gjøre, og har en viss forståelse for det. Jeg kunne ikke gjort det med hvem som helst, men dersom jeg var singel, og kunne hjelpe en god venn, så hadde jeg også gjort det.

Skrevet

Tror nok veeeldig mange tar seg godt betalt for dette. Skjønner at det frister med 200-500 000 for noe slikt. Det er visst populært blant studenter har jeg forstått. Har hørt om at kvinnelige studenter selger eggene sine for stoooore summer også. Mye rart folk vil gjøre for penger...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...