Gå til innhold

Så leit det med NETFLIX..

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Etter at BBC avsluttet kontrakten og fjernet 90% av programmene har jeg ingen behov for å bruke tjenesten lengre. Veldig synd, for regner med jeg ikke er den eneste som er ferdig med tjenesten, nå som det kun er et fåtall av program som ligger igjen? 

Ser for eksempel på Doctor Who, hvor 6 sesonger nå er borte. Den begynner på S7 E4. Hvor ble det i det hele tatt av de 3 første episodene i sesongen?? 

Noen som bruker en tjeneste som de er fornøyd med? Og som ikke plutselig er ubrukelig?  

Anonymkode: 7b1d0...37f

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Netflix produserer mye bra på egenhånd, og har rettighetene til mange serier og filmer utenom BBC, jeg har ikke merket noe før du nå nevner det. Orphan Black var vel et BBC program, det er en stund siden jeg så det på netflix. 

Anonymkode: 82d39...eff

Gjest Notatboka
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Netflix produserer mye bra på egenhånd, og har rettighetene til mange serier og filmer utenom BBC, jeg har ikke merket noe før du nå nevner det. Orphan Black var vel et BBC program, det er en stund siden jeg så det på netflix. 

Er ikke orphan black netflix original?

AnonymBruker
Skrevet

Smartflix? 

Anonymkode: 2f2ee...686

AnonymBruker
Skrevet
42 minutter siden, Notatboka skrev:

Er ikke orphan black netflix original?

Trodde jeg og.  

Anonymkode: 2f2ee...686

Skrevet

Så nettopp at Orphan Black ligger inne. Finnes det noe bekreftet informasjon om dette? (Link) Jeg har ikke hørt noe om det.

AnonymBruker
Skrevet

Det kan forklare mye. Merket meg at en del av programmene mine er borte. 

Anonymkode: d3548...48b

AnonymBruker
Skrevet

Et annet problem med Netflix er at selv om du betaler ekstra for HD så er de aller fleste sendinger i SD. Sammenligner du bildene med f.eks. Viaplay så vil dere se at de fleste konkurrentene har bedre bilde og 720p HD.

Innholdet i Netflix er forøvrig begrenset til dårlige eller middelmådige filmer og nisjeserier.

Anonymkode: b7643...fa7

AnonymBruker
Skrevet

Har ikke merket noe til det, uansett har Netflix mange bra serier som gjør det verdt å beholde abonnementet, ikke minst House of cards :mrgreen:

Orphan Blach er for øvrig en canadisk produksjon, og har ingenting å gjøre med bbc. Greit p sjekke fakta flr du slemger drit om konkurrenten (regner nesten med di er ansatt i viaplay, hbo e.l.)

Anonymkode: 77105...60d

AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det kan forklare mye. Merket meg at en del av programmene mine er borte. 

Anonymkode: d3548...48b

Så 29 feb at det stod "episoden er tilgjengelig til 1 mars". Dagen etter var nesten hele serien vekk :/ 

Veldig surt egentlig... Kanskje ikke alle som legger merke til det, men BBC sine programmer er de som er borte slik jeg forstod det, fordi de avsluttet kontrakten med NETFLIX. 

Anonymkode: 7b1d0...37f

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har ikke merket noe til det, uansett har Netflix mange bra serier som gjør det verdt å beholde abonnementet, ikke minst House of cards :mrgreen:

Orphan Blach er for øvrig en canadisk produksjon, og har ingenting å gjøre med bbc. Greit p sjekke fakta flr du slemger drit om konkurrenten (regner nesten med di er ansatt i viaplay, hbo e.l.)

Anonymkode: 77105...60d

Orphan black: The series is produced by Temple Street Productions, in association with BBC America and Bell Media's Space.
Greit å sjekke fakta eller? ;)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Et annet problem med Netflix er at selv om du betaler ekstra for HD så er de aller fleste sendinger i SD. Sammenligner du bildene med f.eks. Viaplay så vil dere se at de fleste konkurrentene har bedre bilde og 720p HD.

Innholdet i Netflix er forøvrig begrenset til dårlige eller middelmådige filmer og nisjeserier.

Anonymkode: b7643...fa7

Hvis du har pc med Windows 10 så kan du streame fra appen framfor nettleseren. Da blir det bedre kvalitet. 

4 timer siden, ops2 skrev:

Så nettopp at Orphan Black ligger inne. Finnes det noe bekreftet informasjon om dette? (Link) Jeg har ikke hørt noe om det.

Orphan Black kommer også tilbake med ny sesong i april sist jeg sjekket. :) 

Anonymkode: 25839...b99

Skrevet (endret)

Jeg begynte akkurat å se Doctor Who, så var skikkelig irriterende at de tok bort de første sesongene :(

Endret av Shinigami
Gjest The Lost Dreamer
Skrevet

Hæ seriøst? Bruker du norsk eller amerikansk? Jeg bruker amerikansk, men har ikke merka noen forskjell. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...