Gå til innhold

Anbefaler å se Mr. Robot som begynner NÅ på nrk3

Anbefalte innlegg

Gjest ISeeYouCreep
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (På 4.3.2016 den 20.52):

Hm? Det er ingen roboter i Mr. Robot, bortsett fra i tittelen på serien :) Er ikke sci fi eller noe, den handler om hacking og er veldig spennende :) 

Anonymkode: e85ed...13f

:bond:

Endret av Nasse Nøff ❤
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
Et øyeblikk siden, NasseNøff skrev:

Jeg ser robot og da er det robot. Har ikke lest noe annet enn tittelen og sett bilde, altså at han er med. Så har ikke undersøkt nærmere :fnise: Men siden den ikke handler om robot så må jeg prøve den. For den humans serien ødela konseptet for meg :bond:

Ja tittelen er unødvendig misvisende syns jeg. Var ikke interessert i å se den før jeg ble fortalt hva den handlet om. Jeg liker ikke sånn sci fi greier :) 

Gjest ISeeYouCreep
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (På 4.3.2016 den 21.00):

Ja tittelen er unødvendig misvisende syns jeg. Var ikke interessert i å se den før jeg ble fortalt hva den handlet om. Jeg liker ikke sånn sci fi greier :) 

Endret av Nasse Nøff ❤
AnonymBruker
Skrevet

Har sett de to første episodene og synes den virker litt treig så langt, men jeg likte hovedpersonen, så skal gi den en sjangse og se noen episoder til.

Anonymkode: 3da24...a51

• Liker 2
Skrevet

Har sett sesong 1 på nett og jeg syns den er en av de virkelig gode seriene! Ligger også på NRK nett tv. 

• Liker 1
Skrevet

Ja, den er bra! Og spennende og akkurat passe annerledes til at den er vel verdt å se! 

Og morsomt å se Christian slater i en sånn rolle :-)

• Liker 1
Skrevet

Digger Christian Slater!!! :laugh:

Skrevet
Den 4. mars 2016 at 20.27, Mrs.Bergland skrev:

Tor?

Ja.

Hehe:fnise:

Skrevet
Den 1.3.2016 at 21.40, AnonymBruker skrev:

Er så begeistret for den serien at jeg må reklamere litt :) Første episode har nettopp begynt. Handler ikke om en robot :) http://m.imdb.com/title/tt4158110/ høy score

Leste om denne serien for en stund siden, og synes den virket interessant. Hadde nesten glemt av den helt til den dukket opp på NRKs nett-tv portal. De to første episodene lover veldig bra, gleder meg til fortsettelsen. Ser også at det er flere som liker den mtp at den vant Golden Globe for beste serie og supporting actor (Slater), med en ytterligere nominasjon til hovedpersonen.

• 3 uker senere...
Skrevet

Jeg liker denne serien,spennende! Liker veldgi godt Elliot,intenst og bra spilt:)

AnonymBruker
Skrevet

Liker han ikke Elliptiske i det hele tatt, han invaderer andres privatliv, er narkoman og psykisk syk. Vanskelig å forstå hva som er ekte og ikke.

Anonymkode: 30192...47c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...