AnonymBruker Skrevet 1. mars 2016 #1 Skrevet 1. mars 2016 Er så begeistret for den serien at jeg må reklamere litt Første episode har nettopp begynt. Handler ikke om en robot http://m.imdb.com/title/tt4158110/ høy score Anonymkode: e85ed...13f 4
Mrs.Bergland Skrevet 3. mars 2016 #2 Skrevet 3. mars 2016 Jeg og mannen min begynte å se denne på NRK. Vi liker den godt hvertfall.
momo Skrevet 4. mars 2016 #3 Skrevet 4. mars 2016 Så den jeg og, likte den veldig godt. Så gleder meg til flere episoder. 2
Sjela Skrevet 4. mars 2016 #4 Skrevet 4. mars 2016 Sett alt og syntes den var helt grei. Føler man har sett dette før. Ble også passe irritert mot slutten av sesongen, men jeg skal ikke spoile det her
MarenogAron Skrevet 4. mars 2016 #5 Skrevet 4. mars 2016 Sett de to første episodene nå, gleder meg til nr 3 1
ajarRun Skrevet 4. mars 2016 #7 Skrevet 4. mars 2016 5 minutter inn og han har allerede feilrepresentert TOR. UGH!
Mrs.Bergland Skrevet 4. mars 2016 #8 Skrevet 4. mars 2016 8 minutter siden, ambivalentReaction skrev: 5 minutter inn og han har allerede feilrepresentert TOR. UGH! Tor?
ajarRun Skrevet 4. mars 2016 #10 Skrevet 4. mars 2016 2 minutter siden, Mrs.Bergland skrev: Tor? The Onion Router? Diskusjonen om GNOME og KDE er så kringeworthy!
Mrs.Bergland Skrevet 4. mars 2016 #11 Skrevet 4. mars 2016 1 minutt siden, ambivalentReaction skrev: The Onion Router? Diskusjonen om GNOME og KDE er så kringeworthy! Hehe kan ikke så mye om sånt egentlig, så det der var gresk for meg. Haha
ajarRun Skrevet 4. mars 2016 #12 Skrevet 4. mars 2016 (endret) 3 minutter siden, Mrs.Bergland skrev: Hehe kan ikke så mye om sånt egentlig, så det der var gresk for meg. Haha Hans syn på morfin er også tvilsomt. Men det er logisk da, fordi det bygger karakter. Men ingen snakker slik om skrivebordsmiljø. Og å kontrollere endenoden i TOR gir deg null kontroll. Han er mer realistisk som rusbruker enn hacker. Endret 4. mars 2016 av ambivalentReaction
ajarRun Skrevet 4. mars 2016 #13 Skrevet 4. mars 2016 Every hacker loves attention, they dont just ddos for no reason. LOIC bruker jo skriptkiddes mot hva som helst.
Mrs.Bergland Skrevet 4. mars 2016 #14 Skrevet 4. mars 2016 4 minutter siden, ambivalentReaction skrev: Hans syn på morfin er også tvilsomt. Men det er logisk da, fordi det bygger karakter. Men ingen snakker slik om skrivebordsmiljø. Og å kontrollere endenoden i TOR gir deg null kontroll. Han er mer realistisk som rusbruker enn hacker. Haha såpass ja! Desto bedre for oss som ikke har samme innsikt i dataverdenen da... er nok irriterende å vite at ting ikke stemmer i en serie.. 6 minutter siden, ambivalentReaction skrev:
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 4. mars 2016 #15 Skrevet 4. mars 2016 (endret) w Endret 15. november 2023 av Nasse Nøff ❤
Mrs.Bergland Skrevet 4. mars 2016 #16 Skrevet 4. mars 2016 1 minutt siden, NasseNøff skrev: Har ikke sett den enda. For jeg liker ikke han fyren som har hovedrollen. For jeg ser han kun for meg som han i TV serien "The war at home" som jeg så på TV før. Liker ikke den karakteren han spiller der, så har unngått han siden da. Rart, jeg vet Men den er over min liste over serier jeg skal sjekke ut. Prøvde å se Humans, en annen ny serie om roboter. Var så treg handling at jeg sov igjennom 4 episoder. så jeg droppet det. Sjeldent jeg sovner av en Tv serie, men dæven døtte meg ta, den var så treg! Mr. Robot handler ikke om roboter da...men om hacking.. 2
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2016 #17 Skrevet 4. mars 2016 44 minutter siden, ambivalentReaction skrev: jeg har lyst til å se den. går den nå? Du kan se på nrk nett-tv TS Anonymkode: e85ed...13f
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2016 #18 Skrevet 4. mars 2016 2 minutter siden, NasseNøff skrev: Har ikke sett den enda. For jeg liker ikke han fyren som har hovedrollen. For jeg ser han kun for meg som han i TV serien "The war at home" som jeg så på TV før. Liker ikke den karakteren han spiller der, så har unngått han siden da. Rart, jeg vet Men den er over min liste over serier jeg skal sjekke ut. Prøvde å se Humans, en annen ny serie om roboter. Var så treg handling at jeg sov igjennom 4 episoder. så jeg droppet det. Sjeldent jeg sovner av en Tv serie, men dæven døtte meg ta, den var så treg! Haha, jeg hater også The war at home og tenkte på det jeg også! Men jeg glemte fort TWAH da jeg begynte å se på Mr. Robot TS Anonymkode: e85ed...13f 1
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 4. mars 2016 #19 Skrevet 4. mars 2016 (endret) Mrs.Bergland skrev (På 4.3.2016 den 20.47): Mr. Robot handler ikke om roboter da...men om hacking.. Endret 15. november 2023 av Nasse Nøff ❤
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2016 #20 Skrevet 4. mars 2016 2 minutter siden, NasseNøff skrev: Jeg ser robot, og da havner de i samme kategori på min liste. Hm? Det er ingen roboter i Mr. Robot, bortsett fra i tittelen på serien Er ikke sci fi eller noe, den handler om hacking og er veldig spennende Anonymkode: e85ed...13f 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå