AnonymBruker Skrevet 1. mars 2016 #1 Skrevet 1. mars 2016 Har et fint (og litt redigert) bilde av meg selv som jeg gjerne kunne tenke meg å ha, men tørr ikke skifte fordi jeg er redd folk skal tenke at jeg "tror jeg er pen" , haha. Jeg smiler ikke på bildet, og ser ikke inn i kameraet.. Kan se ut til at jeg poserer, selv om jeg egentlig ikke gjør det. Hvilke profilbilder reagerer dere på? Anonymkode: 57629...78e
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2016 #3 Skrevet 1. mars 2016 Meanwhile in Syria... Anonymkode: 38ba9...679 4
Gjest anonym2233 Skrevet 1. mars 2016 #4 Skrevet 1. mars 2016 Pssst, er du fornøyd med det bildet, så bytter du ut :-) Ikke over analyser, noe så smått som profilbildet på facebook Dessuten er det alltid gøy med små endringer. Kjør på, og ingenting å tenke på
Papirhjerte Skrevet 1. mars 2016 #5 Skrevet 1. mars 2016 Du kan jo velge at det ikke popper opp på andre sin feed. Da slipper du det, er det jeg pleier å gjøre 1
Arabella Skrevet 1. mars 2016 #6 Skrevet 1. mars 2016 Hva spiller det for rolle hva "folk" tenker? Hvilke konsekvenser skulle det få for deg egentlig? Gjør som du selv føler for, og bytt bilde!
Invicta Skrevet 1. mars 2016 #7 Skrevet 1. mars 2016 Bikini/badebuksebilder og bilder som er så redigert at du ikke kan kjenne personen igjen. Men selv om jeg reagerer er det ikke sånn at det er en stor greie, jeg registrerer det, synes det er kleint og gjør noe annet.
Eighth Planet Skrevet 1. mars 2016 #8 Skrevet 1. mars 2016 Ikke noe å tenke på. Jeg syntes det bare er hyggelig at folk har bilde av seg selv. Syntes det er bedre enn når de har croppet et gruppebilde
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2016 #9 Skrevet 2. mars 2016 Når du sier "litt redigert", hva legger du i det? Anonymkode: f365b...166
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå