Gjest Lompa Skrevet 18. oktober 2004 #1 Skrevet 18. oktober 2004 Så at noen savnet avsporingene og tullet vårt så jeg starter herved en egen tråd utelukkende for avsporinger og fjoll. Så trå til alle avsporingseksperter, jeg vet vi er mange........
LilleBille Skrevet 18. oktober 2004 #2 Skrevet 18. oktober 2004 .. det gjelds ikke med egne tråder... det som irriterer er snikk-snakk i andres... :fy:
Gjest Lompa Skrevet 18. oktober 2004 #3 Skrevet 18. oktober 2004 .. det gjelds ikke med egne tråder... det som irriterer er snikk-snakk i andres... :fy: *Leter vilt etter bille-tråder å spore av.....*
LilleBille Skrevet 18. oktober 2004 #4 Skrevet 18. oktober 2004 Er her så lite for tiden .. at du må finne noe annet å spore av enn bille-tråder... - i så fall blir du arbeidsledig
Gjest Lompa Skrevet 18. oktober 2004 #6 Skrevet 18. oktober 2004 Savner billa og de andre avsporerne.....
Suzy Skrevet 18. oktober 2004 #7 Skrevet 18. oktober 2004 *hvisker konspiratorisk* Skal si fra om jeg finner et fint sted å "forstyrre" jeg...
LilleBille Skrevet 18. oktober 2004 #9 Skrevet 18. oktober 2004 Savner billa og de andre avsporerne.....
Suzy Skrevet 18. oktober 2004 #10 Skrevet 18. oktober 2004 *sukker tungt* Finner ikke en drit å spore av... fantasiløs jeg... :-?
Gjest Lompa Skrevet 18. oktober 2004 #11 Skrevet 18. oktober 2004 Næmen,Suz da.... Hva feiler deg i dag? :trøste: Alle har sine dårlige dager vettu.....Du finner nok på noe snart, kjenner jeg deg rett!
Gjest Anonymous Skrevet 18. oktober 2004 #12 Skrevet 18. oktober 2004 Det har liksom mistet litt av sjarmen lompa - det er blitt så alvorlig her inne om dagen- eller så er det kanskje bare jeg som har gått lei- tror kanskje jeg skal ta en liten pause snart :klø:
Gjest Lompa Skrevet 18. oktober 2004 #13 Skrevet 18. oktober 2004 Det har liksom mistet litt av sjarmen lompa - det er blitt så alvorlig her inne om dagen- eller så er det kanskje bare jeg som har gått lei- tror kanskje jeg skal ta en liten pause snart :klø: Nei, det var mer moro i sommer.... Men du, ikke forsvinn helt for oss da? :-( Hold kontakten på PM eller mail, så vi kan få lurt deg med på et treff. Nå har jeg jo fått møtt noen, men har lyst til å treffe flere av dere.
Gjest GreenSky Skrevet 18. oktober 2004 #14 Skrevet 18. oktober 2004 - eller så er det kanskje bare jeg som har gått lei- tror kanskje jeg skal ta en liten pause snart :klø: Jeg tok en pause/tar en pause, fordi jeg var lei av KG. Men så savnet jeg dere, så jeg kikker litt ut av skapet.
-Fisken- Skrevet 18. oktober 2004 #15 Skrevet 18. oktober 2004 Jeg tok en pause/tar en pause, fordi jeg var lei av KG. Men så savnet jeg dere, så jeg kikker litt ut av skapet. Bestemte meg for å ta en pause selv, det varte akkurat i 5 minutter. :oops:
Suzy Skrevet 18. oktober 2004 #16 Skrevet 18. oktober 2004 Det har liksom mistet litt av sjarmen lompa - det er blitt så alvorlig her inne om dagen- eller så er det kanskje bare jeg som har gått lei- tror kanskje jeg skal ta en liten pause snart :klø: Det blir nok bedre - som regel går KG opp og ned og nå er vi i en liten bølgedal... Snart kommer det nok noe som gjør oss glade igjen, tror du ikke?
Gjest Lompa Skrevet 18. oktober 2004 #17 Skrevet 18. oktober 2004 Håper det. Tror folk bare er litt lei av regn og mørke og gråvær.
-Fisken- Skrevet 18. oktober 2004 #18 Skrevet 18. oktober 2004 Håper det. Tror folk bare er litt lei av regn og mørke og gråvær. Jepp.
Gjest Lompa Skrevet 18. oktober 2004 #19 Skrevet 18. oktober 2004 *Drømmer meg tilbake til ferien,jeg..* Skal hente bildene i morgen.Gleder meg VILT!!!!Dessverre er det ikke noe mais der.....! (Bare for å spore av litt og trekke inn maisen som åpenbart er blitt en varm potet i det siste. Bakt potet er forresten SYKT godt med rømme og mais...)
-Fisken- Skrevet 18. oktober 2004 #20 Skrevet 18. oktober 2004 *Drømmer meg tilbake til ferien,jeg..* Skal hente bildene i morgen.Gleder meg VILT!!!!Dessverre er det ikke noe mais der.....! (Bare for å spore av litt og trekke inn maisen som åpenbart er blitt en varm potet i det siste. Bakt potet er forresten SYKT godt med rømme og mais...)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå