AnonymBruker Skrevet 1. mars 2016 #1 Skrevet 1. mars 2016 Jeg vet ikke helt hvordan jeg skal spørre uten at dette høres nedlatende ut. Har dere menn noen tanker om det å gi oralsex til slanke damer vs større damer? Slanke damer har som regel mer luft mellom beina og underlivet får derfor mer luft, samt at de ofte svetter mindre, eller? Leste et sted om en som ikke ville gi oralsex til store damer, men han kunne gjerne knulle de. Er det noen logikk bak det eller er det helt på trynet? Anonymkode: ac4d1...79e 1
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2016 #2 Skrevet 1. mars 2016 Jeg er lesbisk og utfører ofte oralsex. Jeg merker ikke noe hygieniske forskjelle mellom normalvektige og overvektige damer. Anonymkode: 949d2...3db 23
Mippi Skrevet 1. mars 2016 #3 Skrevet 1. mars 2016 28 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg vet ikke helt hvordan jeg skal spørre uten at dette høres nedlatende ut. Har dere menn noen tanker om det å gi oralsex til slanke damer vs større damer? Slanke damer har som regel mer luft mellom beina og underlivet får derfor mer luft, samt at de ofte svetter mindre, eller? Leste et sted om en som ikke ville gi oralsex til store damer, men han kunne gjerne knulle de. Er det noen logikk bak det eller er det helt på trynet? Anonymkode: ac4d1...79e Dette lurer jeg også på! De (få) jeg har snakket med som har erfaring sier at overvektige ofte har en sterkere lukt der nede... Et par av dem mente at det var helt forferdelig. Men kanskje det har mer med tilfeldigheter å gjøre enn statistikk. Han ene var sammen med en overvektig dame som bare dusjet annen hver dag, men som ikke hadde noe imot at han slikket henne på kvelden dag 2 etter sist dusj... Han andre var sammen med en dame som var sykelig overvektig. Han har ikke nevnt noe om hygiene-rutinene hennes, han sa bare at hun luktet helt grusomt.
Gjest Citronella Skrevet 1. mars 2016 #4 Skrevet 1. mars 2016 Ja, slanke jenter og kvinner dusjer ikke, men lukter likevel roser. Sånn er det bare. En naturlov.
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2016 #6 Skrevet 1. mars 2016 3 minutter siden, ambivalentReaction skrev: Selvsagt, feite damer har gitt opp. Selvsagt... Anonymkode: de578...b46 2
Gjest Castielz Skrevet 1. mars 2016 #7 Skrevet 1. mars 2016 Aner ikke. Rører ikke feite damer med en gloheit pinne en gang.
Populært innlegg Arabella Skrevet 1. mars 2016 Populært innlegg #8 Skrevet 1. mars 2016 2 minutter siden, Castielz skrev: Aner ikke. Rører ikke feite damer med en gloheit pinne en gang. Nei, det ville være ondskapsfullt av deg. 66
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2016 #9 Skrevet 1. mars 2016 Jeg er vel slank, og kan si med sikkerhet at det ikke slipper til mye luft i mine truser heller. Har jo ikke gap mellom lårene, det er det (muligens nesten) ingen normalvektige som har. Så vil ikke tro det er noen forskjell. Anonymkode: f27f1...63c 18
annebanane Skrevet 1. mars 2016 #10 Skrevet 1. mars 2016 (endret) .. Endret 15. oktober 2022 av annebanane 9
Gjest Citronella Skrevet 1. mars 2016 #11 Skrevet 1. mars 2016 1 minutt siden, Arabella skrev: Nei, det ville være ondskapsfullt av deg.
Gjest Citronella Skrevet 1. mars 2016 #12 Skrevet 1. mars 2016 3 minutter siden, Moonwalker skrev: Jeg vil tro at en svært sykelig overvektig person som ikke kommer til skikkelig der nede pga enormt overheng kan være mindre fresh, men det er absolutt ingen grunn til at personer som steller seg - både tynne og feite - ikke skal være normal der nede. Lukt og smak ellers kommer mye an på kosthold, og dermed kan hvem som helst smake mer. Jeg spiser kun ananas, og ikke noe annet. Så her er det fruktcoctail hele uken gjennom for de som ønsker å ta heisen ned.
frk91 Skrevet 1. mars 2016 #13 Skrevet 1. mars 2016 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er vel slank, og kan si med sikkerhet at det ikke slipper til mye luft i mine truser heller. Har jo ikke gap mellom lårene, det er det (muligens nesten) ingen normalvektige som har. Så vil ikke tro det er noen forskjell. Anonymkode: f27f1...63c Jeg har gap mellom lårene, men kan love deg at musa mi ikke får lufta seg likevel. 1
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2016 #14 Skrevet 1. mars 2016 Kommer vel an på hygiene vel? Hvorfor i all verden skulle slanke damer være freshere? Dummeste jeg har hørt... Anonymkode: 1f936...513 11
Gjest Castielz Skrevet 1. mars 2016 #15 Skrevet 1. mars 2016 14 minutter siden, Arabella skrev: Nei, det ville være ondskapsfullt av deg. Det hadde sikkert luktet bacon da! Bacon er jo godt.
Snadder Skrevet 1. mars 2016 #16 Skrevet 1. mars 2016 Tror nok dette er veldig individuellt. Kvinner med god hygiene vil nok være like renslig uansett kroppfasong. Det finnes både slanke jenter og runde jenter som ikke har god hygiene og det er det som er avgjørende.. 1
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2016 #17 Skrevet 1. mars 2016 21 minutter siden, Snadder skrev: Tror nok dette er veldig individuellt. Kvinner med god hygiene vil nok være like renslig uansett kroppfasong. Det finnes både slanke jenter og runde jenter som ikke har god hygiene og det er det som er avgjørende.. Men hvorfor lukter overvektige oftere "kropp" og svette enn tynnere personer da? De å jo lukte fortere pga at de svetter mer enn normalvektige/tynne kvinner? Og dette må jo gjelde underlivet også? Når man blir varm og svett, så blir man ofte det over hele kroppen dersom det er varmt nok. Også i skrittet. Mer overvekt = mer svette. Mer svette = mer lukt. Anonymkode: 10688...c7c 3
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2016 #18 Skrevet 1. mars 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Men hvorfor lukter overvektige oftere "kropp" og svette enn tynnere personer da? De å jo lukte fortere pga at de svetter mer enn normalvektige/tynne kvinner? Og dette må jo gjelde underlivet også? Når man blir varm og svett, så blir man ofte det over hele kroppen dersom det er varmt nok. Også i skrittet. Mer overvekt = mer svette. Mer svette = mer lukt. Anonymkode: 10688...c7c Jeg har ikke merket at overvektige lukter mer. Har du forskning på dette? Svetting er veldig individuelt, det varierer fra person til person og har lite med vekt å gjøre. Unntaket må være ekstremt overvektige som må anstrenge seg masse for å forflytte seg. Anonymkode: 6cb92...bbd 15
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2016 #19 Skrevet 1. mars 2016 Jeg tror ikke overvektige generelt lukter mer enn vanlige slanke folk. Når det gjelder generell kroppslukt kan det godt hende at det lukter mer, dersom man er såpass overvektig at man får masse valker, og det dermed blir mye fuktighet mellom valkene. Og at man da må sørge for å ha ekstra god hygiene. Men dette er jo gjerne når man er veldig overvektig, og så kan det hende at det i ekstreme tilfeller er vanskelig å komme til nedentil. Dette har jeg ikke noen ordentlige beviser eller studier for, det er bare baser på min mor som er slank for alderen men med massive bryster. Hun sier at hun hele tiden må pudre seg mellom brystene og under brystene for å unngå utslett, sopp og stank... så jeg vet ikke om det også gjelder valker? Uansett, generelt sett tror jeg ikke forskjellen er så stor mellom slanke og overvektige kvinner så lenge hygienen er lik - for jeg er jo slank, men har jo på meg truse og bukse/strømpebukse. Selv om jeg har mellomrom mellom lårene kommer det fortsatt lite med luft inn. Derfor er det lurt å sove truseløs! Anonymkode: ebfca...e04
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2016 #20 Skrevet 1. mars 2016 Jeg er tjukkas, men svetter bortimot aldri, selv ikke på trening. Da jeg var slankere og i bedre form ble jeg fortere svett. Overholder man normal hygiene tror jeg ikke vekta har så himla mye å si på fittelukt og -smak. Aldri fått noen klager, verken da jeg veide 70 kg eller da jeg var over 100. Anonymkode: b464a...d30 5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå