AnonymBruker Skrevet 1. mars 2016 #1 Skrevet 1. mars 2016 .. er så vanvittig tiltrukket av en fyr. Vi datet/møttes 5 ganger før jeg sa at jeg mistet interessen. Grunnen til det var at han brukte lang tid på å svare på meldinger og virket litt uforutsigbar i kontakten. Erfaringen min tilsier at dette har jeg ikke godt av i lengden, og jeg valgte derfor å avslutte "forholdet" før det startet. Sanningen er altså at jeg ikke mistet interessen for ham, men for selve opplegget. Men jeg tenker på han hele tiden og har så lyst på han. Sexen var god, han var koselig å være sammen med og samtalen gikk lett. Han sendte et hyggelig og fint svar på "avvisningen" min og har ikke kontaktet meg etter det, ca en uke siden dette skjedde. Virker jo dermed som at han var enig i at vi ikke skulle fortsette, eller i det minste at det ikke var såå viktig for han å fortsette å bli kjent. Vet ikke hva jeg vil. Men tror jeg trenger å bli tøylet, for jeg er så jævli nærme på å sende han en melding nå. Har litt for mye begjær for denne fyren. Vær så snill, minn meg på hvorfor det ikke er lurt å ta kontakt nå! Anonymkode: 6e8ba...f95
Ardenus Skrevet 1. mars 2016 #2 Skrevet 1. mars 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Vær så snill, minn meg på hvorfor det ikke er lurt å ta kontakt nå! Anonymkode: 6e8ba...f95 "Grunnen til det var at han brukte lang tid på å svare på meldinger og virket litt uforutsigbar i kontakten" Du valgte å avslutte det pga lang tid på svar og uforutsigbar kontakt, du kan da ikke forvente at han tar kontakt med deg når DU avviser han. 1
Envy Skrevet 1. mars 2016 #3 Skrevet 1. mars 2016 Det er ikke lurt å ta kontakt fordi utifra det du forklarer her er nevnte relasjon destruktiv for deg.
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2016 #4 Skrevet 8. mars 2016 Tok kontakt likevel. Etter ca en ukes tid. Fortalte han at jeg fortsatt tenkte på ham. Fikk da ikke svar. Ringte han da dagen etterpå. Fikk ikke svar. Fikk da ro innvendig, og tenkte at jeg gjort det jeg kan. Ganske deilig! Følte at jeg tok litt kommando og tankene ga slipp Så svarer han plutselig at han tenker på meg også, og at han vart bortreist over helga. Så svarer etter noen timer at jeg smilte når jeg leste meldingen og at det var synd det ble litt rart mellom oss.. Han har da ikke svart på det, og det var et par dager siden. Prøvde han bare å være snill, eller vil han holde meg varm eller er det meningen at jeg skal følge opp nå? Hva ville dere gjort nå? Anonymkode: 6e8ba...f95
Arca Skrevet 8. mars 2016 #6 Skrevet 8. mars 2016 For å være ærlig tror jeg du skjøv han vekk når du avviste han. Om han virkelig var interessert er umulig for oss å vite. 1
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2016 #7 Skrevet 8. mars 2016 Du bør ikke ta mer kontakt nå. Da virker du veldig vinglete og svak. Tenk på noe annet i stedet. Anonymkode: a2a42...364
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2016 #8 Skrevet 9. mars 2016 Jeg tenker at det du bør gjøre nå, er å gå videre med ny lærdom. Om du en annen gang sitter i samme situasjon, der en du liker veldig godt er treg og ustabil i kontakten, bør du si til ham at det er vanskelig for deg, heller enn å avslutte med unnskyldningen 'mistet interessen'. Hvem vet, kanskje hadde han hatt en god forklaring som gjorde at du kunne leve med det? Kanskje likte han deg godt nok til å kunne justere kommunikasjonen litt? Du kan gå glipp av mye fint ved å bruke unnskyldninger fremfor ærlighet. Anonymkode: 01a1c...a47
Lee Jones Skrevet 9. mars 2016 #9 Skrevet 9. mars 2016 Jeg tenker at du analyserer så mye at du kanskje ødela et potensielt forhold. Hva om han brukte lang tid på å svare fordi han ikke ville virke needy, ikke er så vandt med å bruke telefon eller faktisk var opptatt med jobb etc. Jeg hadde blitt glad for en melding og en begrunnelse for at du dumpet meg. Men det er bare hvordan jeg hadde reagert.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå