AnonymBruker Skrevet 1. mars 2016 #1 Del Skrevet 1. mars 2016 FOR DE SOM "TROR" PÅ STJERNETEGN Hei! Jeg bare lurte på hva dere synes om den kvinnelige løve? Hva liker dere/misliker dere? Er eller har noen vært i et forhold med en? I såfall hvorfor falt du for henne? Anonymkode: b028b...216 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shai Skrevet 4. mars 2016 #2 Del Skrevet 4. mars 2016 Jeg har ikke så mye til overs for løven. Jeg opplever de fleste løver som ganske arrogante og usjarmerende, men det er jo selvfølgelig generaliseringer basert på de få jeg har møtt Det jeg synes er litt spennede med løven, er at kvinnelige løver og mannlige løver gjerne likner ganske mye, så hvis man har erfaringer med en løve fra ett kjønn, forstår man gjerne det andre kjønnet også. Det jeg synes er positivt med løven, bare for å ta det også, er at løven virker veldig selvsikker og trygg på seg selv. Det kan være behagelig å oppleve. Det fungerer også ganske fint å jobbe med noen som er løven, som kan ta litt ansvar og være sjef, noe jeg synes løven er flinkere til enn den litt mer opplagte sjefen, vekten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2016 #3 Del Skrevet 8. mars 2016 Helt ok... Men jeg må nok si at jeg heller ikke har mye til overs for løven. For meg, som shai, så oppfatter jeg ofte også løven arrogant og usjarmerende påståelig. Innimellom virker det som om de mangler en fot i realismen, vi er nemlig idioter som ikke følger deres livssyn. De sier at løven er en født leder, men jeg vil ikke si at jeg hverken ville hatt løven som leder eller sjef. Det kan godt hende at de er ledermateriale og liker å ta ansvar, men jeg foretrekker en rettferdig leder. Jeg har en bror som er løve, har vært sammen med to løver og kjenner flere løver. På generelt grunnlagt så gikk jeg ikke etter guttene pga det var løver, jeg gikk etter dem fordi de var fine å se på i badebukse og jeg var mer overfladisk i mine unge år. Nå jeg tenker over det er det de 2 guttene som 15-20 år senere fortsatt ønsker en sjangse til og ikke gir opp håpet, så det er vel en positiv ting å ha (går for det de vil ha)? Jeg lar meg ikke styre av stjernetegn, men det er moro å sjekke i ettertid hvilket stjernetegn folk har, etter det faktum at man har blitt kjent. Anonymkode: eb9cb...72e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kim Skrevet 8. mars 2016 #4 Del Skrevet 8. mars 2016 https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/564x/97/5c/59/975c59692943cb30e51f293bf087a528.jpg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2016 #5 Del Skrevet 8. mars 2016 Løver er noen cocky rasshøl og lusete ammatører! Anonymkode: 963bf...0d4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 8. mars 2016 #6 Del Skrevet 8. mars 2016 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Løver er noen cocky rasshøl og lusete ammatører! Anonymkode: 963bf...0d4 Tusen takk. 😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2016 #7 Del Skrevet 13. mars 2016 Går man da etter den vestlige måten eller den gamle østens astrologi? Det går ikke an å si at alle som er født i Løvens tegn er helt like. Er du sammen med en som er født i august og dermed Løve så er det EN person som er født i Løvens tegn, han er forskjellig fra alle andre som er født i samme tegn. HVIS man skal sette sammen et fullstendig horoskop så må man ta utgangspunkt i alle planeter og hvordan de står i forhold til hverandre på tidspunktet personen ble født. Jeg har drevet med astrologi i bortimot 25 år, men allikevel er jeg veldig skeptisk til hele konseptet. Det at noen "er sånn fordi de er Løver" og noen "er sånn fordi de er Fisker" syns jeg blir alt for enkelt. Jeg har vært født i Jomfruens tegn i hele mitt liv fram til jeg oppdaget Vedisk astrologi der jeg er Løve. Jeg syns det passer mye bedre på meg. Men, det er ikke nok å være Løve, det er tegnet som Månen sto i som er utgangspunktet i Vedisk astrologi. Passer mye bedre inn, syns jeg. Blir mer riktig. Anonymkode: d61f2...c14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nevian Skrevet 13. mars 2016 #8 Del Skrevet 13. mars 2016 Vet ikke om det er forskjell på kvinnelige og mannlige løver, men jeg tilhører uansett sistenevnte - uten at jeg vet hva det sier om meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå