AnonymBruker Skrevet 1. mars 2016 #1 Skrevet 1. mars 2016 Hei.har kjøpt en vare fra butikk xxx,på besøk hos en venn langt fra der jeg bor. Men nå er varen ødelagt,kan jeg få reklamasjon fra den samme kjeden,bare et annet sted i landet?? Anonymkode: 0dc14...d15
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2016 #2 Skrevet 1. mars 2016 Spør kjeden! Mest sannsynlig går det greit så lenge du har kvitteringen, men hvorfor i alle dager ikke bare spørre den aktuelle kjeden med en gang? Anonymkode: 63e5d...bba
petterm Skrevet 1. mars 2016 #3 Skrevet 1. mars 2016 Elkjøp,Biltema og Clas Ohlsson pleier i alle fall ikke bry seg om hvilken butikk varene er kjøpt i.
Pikeliten Skrevet 1. mars 2016 #4 Skrevet 1. mars 2016 Du har ikke krav på det, men mange kjeder tilbyr bedre betingelser enn man har krav på . Jeg ville tatt en telefon til butikken du kjøpte varen i og hørt med dem.
Tibbie Skrevet 1. mars 2016 #5 Skrevet 1. mars 2016 Ja, det skal gå. Det er ikke butikken som "betaler" for reklamasjonen uansett. Varen sendes tilbake til hovedkontoret, så ordnes det der. Vet ikke hva som skjer etter det, om de får refusjon hos produsenten eller om de tar kostnadene, men det skal uansett ikke gå utover deg som kunde
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå