Gå til innhold

Nettleser åpner seg i nye fane hele tiden

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hver eneste gang jeg klikker på en artikkel hos en nettavis eller klikker på ett emne på ett diskusjonsforum, så har nettleseren begynt å automatisk åpne artikkelen eller tråden i en ny fane. Selv om jeg ikke har klikket på at den skal gjøre dette.

Dette er også noe som plutselig har begynt å skje nå, veldig  nylig. Hva kan årsaken være, og hvordan får jeg nettleseren til å slutte med å åpne nye sider i nye faner hver eneste gang jeg skal åpne en ny side?

Anonymkode: 296e4...46a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvilken nettleser bruker du? Det skal være et valg i innstillinger om å alltid åpne lenker i ny fane, har du sjekket om dette er krysset av? Det kan ha skjedd i en ny oppdatering av nettleseren, for eksempel.

Anonymkode: 0ddc5...832

AnonymBruker
Skrevet
42 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvilken nettleser bruker du? Det skal være et valg i innstillinger om å alltid åpne lenker i ny fane, har du sjekket om dette er krysset av? Det kan ha skjedd i en ny oppdatering av nettleseren, for eksempel.

Anonymkode: 0ddc5...832

Når jeg trykker på "Alternativer for Internett" så finnes det en slags greie "Åpne alle nye sider i en ny fane" (eller hva det nå heter)

Jeg har jo selvfølgelig ikke huket av for at dette skal skje. Men det skjer jo likevel!  :icon_frown:

Anonymkode: 296e4...46a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...