AnonymBruker Skrevet 1. mars 2016 #1 Skrevet 1. mars 2016 Hver eneste gang jeg klikker på en artikkel hos en nettavis eller klikker på ett emne på ett diskusjonsforum, så har nettleseren begynt å automatisk åpne artikkelen eller tråden i en ny fane. Selv om jeg ikke har klikket på at den skal gjøre dette. Dette er også noe som plutselig har begynt å skje nå, veldig nylig. Hva kan årsaken være, og hvordan får jeg nettleseren til å slutte med å åpne nye sider i nye faner hver eneste gang jeg skal åpne en ny side? Anonymkode: 296e4...46a
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2016 #2 Skrevet 1. mars 2016 Hvilken nettleser bruker du? Det skal være et valg i innstillinger om å alltid åpne lenker i ny fane, har du sjekket om dette er krysset av? Det kan ha skjedd i en ny oppdatering av nettleseren, for eksempel. Anonymkode: 0ddc5...832
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2016 #3 Skrevet 1. mars 2016 42 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvilken nettleser bruker du? Det skal være et valg i innstillinger om å alltid åpne lenker i ny fane, har du sjekket om dette er krysset av? Det kan ha skjedd i en ny oppdatering av nettleseren, for eksempel. Anonymkode: 0ddc5...832 Når jeg trykker på "Alternativer for Internett" så finnes det en slags greie "Åpne alle nye sider i en ny fane" (eller hva det nå heter) Jeg har jo selvfølgelig ikke huket av for at dette skal skje. Men det skjer jo likevel! Anonymkode: 296e4...46a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå