AnonymBruker Skrevet 1. mars 2016 #1 Skrevet 1. mars 2016 Jeg har snuset i over 8 år, de siste årene har jeg brukt Skruf Slim Fresh White, men de to siste dagene har jeg bare blitt kvalm og dårlig når jeg har tatt en snus. Jeg har sjekket best før dato, og den er ikke gått ut på dato. Det er samme styrke som jeg "alltid" har brukt, så hvorfor blir jeg dårlig? Jeg har så sykt nikotinsug, men klarer ikke å snuse. Noen som har opplevd det samme? Er det noe galt med meg? Jeg blir skikkelig bekymra. Anonymkode: e37f7...76d
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 1. mars 2016 #2 Skrevet 1. mars 2016 (endret) w Endret 15. november 2023 av Nasse Nøff ❤
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2016 #3 Skrevet 1. mars 2016 Så bare slutt med snus da! Du får ingen bedre anledning til å slutte enn at du blir dårlig av det. Anonymkode: bfabf...6e6 3
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2016 #5 Skrevet 1. mars 2016 Jeg er ikke gravid. Mintsnus er det eneste jeg liker, så hvis jeg fortsetter å bli dårlig må jeg bare slutte. Føles bare så trist Huff, jeg er alt for avhengig.. -TS Anonymkode: e37f7...76d
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2016 #6 Skrevet 1. mars 2016 Skruf Slim Fresh White er den eneste snusen jeg blir skikkelig dårlig av selv om jeg snuser mint snus til vanlig. Men, at du plutselig blir det etter 8 år er kanskje litt pussig ja. Anonymkode: 3345e...a1e
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2016 #7 Skrevet 1. mars 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Skruf Slim Fresh White er den eneste snusen jeg blir skikkelig dårlig av selv om jeg snuser mint snus til vanlig. Men, at du plutselig blir det etter 8 år er kanskje litt pussig ja. Anonymkode: 3345e...a1e Hvilken mintsnus bruker du da? Kanskje jeg må prøve noe nytt. Anonymkode: e37f7...76d
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2016 #8 Skrevet 1. mars 2016 Jeg er av/på snuser. Så fort jeg har den snusen i kjeften, på sekundet...får jeg gass så det holder. Det setter i gang hele systemet. Og ja, jeg får skikkelig hodepine. Har brukt den samme som deg for det meste. Ved svart eller hvit uten smak får jeg ikke samme reaksjon, men det er så ekkelt når det renner. Anonymkode: 9b044...68e
Salka Skrevet 1. mars 2016 #9 Skrevet 1. mars 2016 Fin anledning til å slutte med svineriet dette her. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå