Gjest Lykke Skrevet 22. oktober 2004 #21 Skrevet 22. oktober 2004 Fikk lyst på en brødskive med leverpostei nå
Gjest Tex Skrevet 22. oktober 2004 #22 Skrevet 22. oktober 2004 Syns det er vanskelig å se om det er gutt eller jente jeg.....
KalloRilla Skrevet 23. oktober 2004 Forfatter #23 Skrevet 23. oktober 2004 Sjekket litt ekstra på boksene på jobben i dag, og fant da ut at både jenta og gutten var ganske like å se på - sånn i farta. Noen som har fått med seg om det er mer enn to unger som pryder boksene?
Gjest Anonymous Skrevet 23. oktober 2004 #24 Skrevet 23. oktober 2004 Sjekket litt ekstra på boksene på jobben i dag' date=' og fant da ut at både jenta og gutten var ganske like å se på - sånn i farta. Noen som har fått med seg om det er mer enn to unger som pryder boksene?[/quote'] Jeg tror det bare er to. Ikke synes jeg at de er så like heller...
Cobra Skrevet 23. oktober 2004 #25 Skrevet 23. oktober 2004 De små boksene finnes med både gutt og jente, de ligger annenhver gang i hyllene. Men de store finnes bare med han gutten. Er jenter på den store boksene og, ihvertfall de jeg kjøper. :-)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå