Gå til innhold

Leverposteiboksen

Anbefalte innlegg

Skrevet

I går merket jeg til min store overraskelse at "gutten" på Staburrets lille gule boks var byttet ut med ei jente. Når skjedde dette da?

Jeg er vel egentlig mest overrasket over at jeg ikke har sett dette tidlgere utfra at jeg nok at solgt ganske mange av "denne jenta" alt :roll:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De har både gutt og jente nå. Kjøper alltid en av hver jeg, spiser dem annenhver gang *ler*

Skrevet

Enda mer oppgitt over meg selv og at jeg ikke har fått med meg dette på jobben :roll:

Skrevet

Likestillingsfolka har vært på befaring i Stabburet, skjønner jeg? :ler:

Gjest Anonymous
Skrevet

Det er en gutt på de store boksene tror jeg :( hvertfall i krsand.. det er litt synd, for jeg syns hun jenta var så søt

Skrevet
Det er en gutt på de store boksene tror jeg :( hvertfall i krsand.. det er litt synd' date=' for jeg syns hun jenta var så søt[/quote']

Isåfall så er det en jente på de boksene som er litt mindre,.. :)

Skrevet

Har ikke lagt merke til dette jeg.... Og jeg som spiser leverpostei på jobb flere ganger i uka....

Oppmerksom....!?!

Skrevet

Jeg kjøper alltis jente-postei. synes den smaker best :ler: fordi jenta er så søt! :ler:

Skrevet

Jente-postei.. Hmmmmm, ser for meg rare ting nå.. :ler:

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg nekter å kjøpe jenta! Hele livet har jeg kalt det "gutt på boks", så det blir HELT feil med "jente på boks"!!! :)

Skrevet

Jeg har heller ikke fått meg at det er jente på Leverposteiboksen :oops:

Koldbruna

Skrevet

har ikke fått med meg at det er en jente på noen...hmm...mystisk :wink:

Skrevet

*LilleMy løper til kjøleskapet*

Skrevet

Godt det ikke bare er meg da, ble nesten litt redd jeg nå :wink: Når kom dette "likestillings greia" da?

Skrevet

De små boksene finnes med både gutt og jente, de ligger annenhver gang i hyllene. Men de store finnes bare med han gutten.

Skrevet

Jeg tror det er et par år siden jenta kom på leverposteiboksen. Jeg meldte nemlig på datteren min på konkurransen om å bli den nye "gutt-på-boks"-ungen, og det var en liten stund tilbake. Det var ikke hun som vant... :tunge1:

Skrevet

Hadde faktisk fått med meg at det var en konkurranse om nytt barn på boksen, men hadde helt glemt det bort.

Nå spiser jeg kun postei fra Delikat (som nå heter Mills) så jeg hadde ikke sett at bildet var byttet ut, jeg...

Skrevet

"Jente på boks" eller "gutt på boks":ler: kanskje smaksforskjell og :ler::ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...