Gjest Miss Gemini Skrevet 15. juli 2002 #1 Del Skrevet 15. juli 2002 Ånei..jeg skal til tannlegen om sju timer og jeg klarer ikke å legge meg fordi jeg er så nervøs :cry: Har vært heldig å slippe unna hull enda, men i morgen kommer det sikkert til å dukke opp både det ene og det andre som må fikses. Gaah..bare tanken på det får meg til å kveles...jeg vil ikke!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 16. juli 2002 #2 Del Skrevet 16. juli 2002 Stooor trøsteklem fra meg.... Det går nok bra denne gangen også, skal du se. :blunke: Klem! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thea Skrevet 16. juli 2002 #3 Del Skrevet 16. juli 2002 Du kan da trøste deg med denne................jeg skal trekke visdomstann jeg ved neste besøk :-? Noe som da kommer til å skje sånn ca rundt 2050 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rioja Skrevet 17. juli 2002 #4 Del Skrevet 17. juli 2002 Da ble jeg igjen minnet på at jeg må se å ha meg til tannlegen ja!!!!!!!!! Har slått ut en bit av fortanna, (skummelt med øl-glass på dansegulvet) så jeg må vel bare ringe. Kommer vel til å finne både det ene og det andre hullet, da jeg ikke har vært der på leeeenge... Det var den syden-turen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 17. juli 2002 #5 Del Skrevet 17. juli 2002 :o Drikker du øl på dansegulvet :o :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rioja Skrevet 17. juli 2002 #6 Del Skrevet 17. juli 2002 Jepp! Her er jenta som svinger seg med glasset... :D Og det uten å søle en dråpe... -Men slå ut en bit av tanna, det klarte jeg... Blir jo tørst av å danse, og jeg setter ikke fra meg glasset ubevoktet... Så da tar vi det med... Er det så rart da? Vet flere som gjør det jeg... SKÅL!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå