Broken_1988 Skrevet 1. mars 2016 #1 Skrevet 1. mars 2016 Har et lite dilemma. Møtte en mann på tinder, vi snakka i flere uker før vi møttes første gangen. Vi har sendt mye snap til hverandre hele tiden. han har gitt meg masse komplimenter osv. Rett og slett hatt en hyggelig samtale gående over en god stund. Så møter jeg han, sent en fredags kveld og han blir med meg hjem. Jeg vet jo at dette i seg selv er en dårlig start, men ikke døm meg for det. Etter dette har jeg ikke hørt et ord fra han. Gikk han virkelig gjennom "alt det" bare for å få seg et ligg og så aldri snakke med meg mer? Det hadde vært en ting om vi nesten ikke hadde snakket sammen og det var en jeg møtte på byen som ble med hjem for en natt. Men når vi har snakket masse sammen så syntes jeg det virker merkelig. Må jo nesten nevne at vi hadde det veldig hyggelig når vi møttes. Det var ingen klein stemning, mye å prate om osv. Hva tenker dere, alle mine venner her på KG? Må jeg være tålmodig å se om han hører fra seg, eller skal jeg bare gå videre? Jeg har sendt han snap, men ikke fått svar/ kun fått et smilefjes osv til svar.
Gjest snowz Skrevet 1. mars 2016 #2 Skrevet 1. mars 2016 Du var nok bare et ligg, og han holdt mest sannsynlig på med flere samtidig. Selvom dere snakket mye og snappet en del, så betyr det ikke at han ikke gjorde det med flere samtidig.
Fiberhusk Skrevet 1. mars 2016 #3 Skrevet 1. mars 2016 Har du hørt fra deg? En kompis opplever ofte at jenter ikke gir lyd fra seg etter å ha dratt han med hjem (tinderdates). Har du tatt kontakt da?
Broken_1988 Skrevet 1. mars 2016 Forfatter #4 Skrevet 1. mars 2016 1 minutt siden, Fiberhusk skrev: Har du hørt fra deg? En kompis opplever ofte at jenter ikke gir lyd fra seg etter å ha dratt han med hjem (tinderdates). Har du tatt kontakt da? Ja, jeg sendte han melding dagen etter. Bare fortalte noe om hva jeg hadde gjort den dagen som var litt morsomt. Fikk bare "haha" til svar og har ikke hørt mer etter det. Syntes det er litt spesielt for jeg er vant til at de jeg har hatt med meg hjem har sendt en melding av typen "hyggelig å møte deg i går". Trenger ikke være stort mer enn det. Men jeg syntes det er så utrolig barnslig å bare la alt dø ut, i stedet for at han heller sier "kult å møte deg, men ikke interessert i noe mer".
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2016 #5 Skrevet 1. mars 2016 Mulig han mistet interessen. Er mange som takker ja takk til sex samtidig som de mister følelsene. Jeg har aldri klart å opprettholde følelser om sex kommer for tidlig Anonymkode: c4f84...c89 1
Broken_1988 Skrevet 1. mars 2016 Forfatter #6 Skrevet 1. mars 2016 Hmm. Dere gir meg virkelig noen andre innsynsvinkler som jeg aldri har tenkt på. Jeg får bare la det være med det det var. Orker ikke være den der klengete som prøver å prøver, når han helt klart prøver å lukke meg ute. Where did all the good ones go?
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2016 #7 Skrevet 1. mars 2016 Jeg skal ikke sitte på min høye hest og dømme, jeg har gjort tåpelige ting selv. Men hvorfor lå du med han første kvelden? Jeg tror ikke det at han har sluttet å ta kontakt har noe med at dere hadde sex å gjøre, hvis gutter er interessert så betyr ikke akkurat det noe. Men det er følelsen vi jenter sitter med etterpå når det viser seg at han ikke er interessert i noe mer. Vi vil så gjerne at sexen skal være verdt det. Derfor er det greit å vente noen dater for å se om de virkelig er interessert før man ligger sammen. Anonymkode: aa541...fc3
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2016 #8 Skrevet 1. mars 2016 Jeg tror (er kvinne) at menn kan være interessert, men om det blir sex på første date, så blir en uaktuell. Er da ikke en som en satser på å kanskje etterhvert gifter seg med. Han tenker om hun er så lett på tråden, hvor mange andre har det da vært = ikke konemateriell. Anonymkode: 1d099...0e2
Broken_1988 Skrevet 1. mars 2016 Forfatter #9 Skrevet 1. mars 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg tror (er kvinne) at menn kan være interessert, men om det blir sex på første date, så blir en uaktuell. Er da ikke en som en satser på å kanskje etterhvert gifter seg med. Han tenker om hun er så lett på tråden, hvor mange andre har det da vært = ikke konemateriell. Anonymkode: 1d099...0e2 Greit nok det. Men da tenker jeg igjen at da kjenner han meg rett og slett for dårlig. Gir meg ikke en sjanse til å vise at jeg er seriøs. Har selv nettopp kommet ut av et forhold på 8 år, så det er jo ikke slik at jeg har ligget rundt med gud og hver mann. Men det vet jo ikke han, og hvis man begynner med den "dette er noe jeg aldri gjør altså" så vil gutter hvertfall ikke tro på en føler jeg.. Men det er kanskje bare meg. Vet jo at det var dumt å ha sex med han, men det føltes liksom "naturlig". Ikke noe å gjøre med det da. Dumt hvis han sitter igjen med det inntrykket av at jeg er horete da. For det er jeg aldeles ikke.
Gjest Lady Mondegreen Skrevet 1. mars 2016 #10 Skrevet 1. mars 2016 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg tror (er kvinne) at menn kan være interessert, men om det blir sex på første date, så blir en uaktuell. Er da ikke en som en satser på å kanskje etterhvert gifter seg med. Han tenker om hun er så lett på tråden, hvor mange andre har det da vært = ikke konemateriell. Anonymkode: 1d099...0e2 Jeg har aldri kjent noen menn som i fullt alvor tenker slik. Og gudskjelov for det.
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2016 #11 Skrevet 1. mars 2016 1 time siden, Broken_1988 skrev: Greit nok det. Men da tenker jeg igjen at da kjenner han meg rett og slett for dårlig. Gir meg ikke en sjanse til å vise at jeg er seriøs. Har selv nettopp kommet ut av et forhold på 8 år, så det er jo ikke slik at jeg har ligget rundt med gud og hver mann. Men det vet jo ikke han, og hvis man begynner med den "dette er noe jeg aldri gjør altså" så vil gutter hvertfall ikke tro på en føler jeg.. Men det er kanskje bare meg. Vet jo at det var dumt å ha sex med han, men det føltes liksom "naturlig". Ikke noe å gjøre med det da. Dumt hvis han sitter igjen med det inntrykket av at jeg er horete da. For det er jeg aldeles ikke. Synes ikke du skal bebreide deg selv. Du hadde lyst på sex med han og bestemte deg for å ha det. Det er lov! Mistet han interessen fordi dere hadde sex første gang, hadde han vel fort gjort det også hvis dere ventet til tredje gang. Da hadde du kastet bort mer tid og kanskje investert mer følelser. Ikke prøv å analyser hva han tenker, det er umulig å vite. Mest sannsynlig var han bare ute etter sex. Ikke ta det personlig!😊 Jeg er i samme situasjon som deg (singel etter 10 år). Har hatt sex med et par stykker ganske tidlig. Hvis de synes jeg er billig på grunn av det, får de bare gjøre det. Jeg tenker at de da ikke er den type menn jeg vil involvere meg med uansett. Anonymkode: ebf3a...430
AnonymBruker 42 Skrevet 1. mars 2016 #12 Skrevet 1. mars 2016 (endret) 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg tror (er kvinne) at menn kan være interessert, men om det blir sex på første date, så blir en uaktuell. Er da ikke en som en satser på å kanskje etterhvert gifter seg med. Han tenker om hun er så lett på tråden, hvor mange andre har det da vært = ikke konemateriell. Anonymkode: 1d099...0e2 Det skal du selvfølgelig få lov til å tro, og jeg sitter med inntrykk av at det faktisk er flere damer som innbiller seg dette også, men heldigvis gir jo ikke det teorien mere hold. Det er nok en del som blir dumpet etter sex (både menn og kvinner), men det kommer nok som oftest av HELT andre årsaker enn at de var "lette på tråden".. Det er jo bare å bruke tenkekassen litt, så kommer man sikker på noen logiske og alternative forklaringer... Smilefjes, "hehe-hihi" ol. tolker jeg alltid som en "avslutter" fra noen jeg ikke kjenner godt, selv om jeg klar over at det ikke nødvendigvis er ment som det. Når du har tatt initiativ til å holde kontakt, og han har ikke fulgt opp med noe annet enn den slags, så er det jo naturlig å gå ut i fra at han ikke er veldig interessert... Endret 1. mars 2016 av Beeblebrox 1
Broken_1988 Skrevet 1. mars 2016 Forfatter #13 Skrevet 1. mars 2016 Takk for svar alle sammen Nå skal jeg slutte å analysere alt og lage unnskyldninger for han. Det finnes nok fler fisk i havet. Lengter bare veldig etter å finne en som jeg liker godt og en som fortjener meg som jeg er Kanskje jeg må ty til andre kanaler enn nettdating? Tips?
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2016 #14 Skrevet 1. mars 2016 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg tror (er kvinne) at menn kan være interessert, men om det blir sex på første date, så blir en uaktuell. Er da ikke en som en satser på å kanskje etterhvert gifter seg med. Han tenker om hun er så lett på tråden, hvor mange andre har det da vært = ikke konemateriell. Anonymkode: 1d099...0e2 Nei, nei og bare nei. Som andre sier, da er det ikke på grunn av at det ble sex, men mest sannsynlig at han ikke var interessert i mer en sex fra begynnelsen. Har nok av eksempler på at tidlig sex fint kan ende i langvarige forhold. Problemet er jo at det er umulig å vite på forhånd om dette er en person som kun er interessert i sex eller en som er interessert i å se om det kan bli noe mer. Noen er ærlige på dette fra starten, noen lyver i evigheter for å få det de vil. Anonymkode: 29bb2...137 1
Broken_1988 Skrevet 1. mars 2016 Forfatter #15 Skrevet 1. mars 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei, nei og bare nei. Som andre sier, da er det ikke på grunn av at det ble sex, men mest sannsynlig at han ikke var interessert i mer en sex fra begynnelsen. Har nok av eksempler på at tidlig sex fint kan ende i langvarige forhold. Problemet er jo at det er umulig å vite på forhånd om dette er en person som kun er interessert i sex eller en som er interessert i å se om det kan bli noe mer. Noen er ærlige på dette fra starten, noen lyver i evigheter for å få det de vil. Anonymkode: 29bb2...137 Det har du helt rett i. Jeg syntes mange nesten er feige. Tør ikke å si akkurat hva de ønsker. Selv har jeg vært ute for uærlige personer alt for mange ganger selv, så sier alltid til folk jeg møter nøyaktig hvor jeg står slik at det ikke skal råde noen tvil.
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2016 #16 Skrevet 1. mars 2016 1 time siden, Broken_1988 skrev: Det har du helt rett i. Jeg syntes mange nesten er feige. Tør ikke å si akkurat hva de ønsker. Selv har jeg vært ute for uærlige personer alt for mange ganger selv, så sier alltid til folk jeg møter nøyaktig hvor jeg står slik at det ikke skal råde noen tvil. Vet du, vi er flere som deg Jeg opplevde det samme i fjor høst.. Møtte en fyr på Tinder. Hadde en super første date. Vi gjorde ingenting da, men på andre date eskalerte det og vi endte opp med å ha sex. På forhånd hadde vi pratet mye over Tinder, han la meg til på Facebook, han dro hjem tidligere fra ferie for å møte meg til 2. date. Alt virket helt strålende der og da. Men så feil kan man ta. Jeg hørte aldri noe fra han - men sendte selv melding. Det som skjedde etterpå var et helvetes kaos uten like, med noe halvhjertete forsøk fra hans side på å date meg, som endte med et seksuelt bootycall forhold isteden. Han var aldri interessert, men turte rett og slett ikke å si det rett ut. Samtidig hadde han sex med andre og hele greia var bare patetisk fra min side, men hvorfor i helvete går det ikke an å si ifra?! Når jeg tok kontakt etter 2. date burde han hatt baller til å si "vet du, det var hyggelig, men jeg er ikke interessert i noe mer". Men neida. Jeg hadde aldri hatt samvittighet til å holde på sånn ovenfor menn, men det er vel annerledes når man har pikk mellom beina. Anonymkode: 12d8d...747
Broken_1988 Skrevet 2. mars 2016 Forfatter #17 Skrevet 2. mars 2016 21 timer siden, AnonymBruker skrev: Vet du, vi er flere som deg Jeg opplevde det samme i fjor høst.. Møtte en fyr på Tinder. Hadde en super første date. Vi gjorde ingenting da, men på andre date eskalerte det og vi endte opp med å ha sex. På forhånd hadde vi pratet mye over Tinder, han la meg til på Facebook, han dro hjem tidligere fra ferie for å møte meg til 2. date. Alt virket helt strålende der og da. Men så feil kan man ta. Jeg hørte aldri noe fra han - men sendte selv melding. Det som skjedde etterpå var et helvetes kaos uten like, med noe halvhjertete forsøk fra hans side på å date meg, som endte med et seksuelt bootycall forhold isteden. Han var aldri interessert, men turte rett og slett ikke å si det rett ut. Samtidig hadde han sex med andre og hele greia var bare patetisk fra min side, men hvorfor i helvete går det ikke an å si ifra?! Når jeg tok kontakt etter 2. date burde han hatt baller til å si "vet du, det var hyggelig, men jeg er ikke interessert i noe mer". Men neida. Jeg hadde aldri hatt samvittighet til å holde på sånn ovenfor menn, men det er vel annerledes når man har pikk mellom beina. Anonymkode: 12d8d...747 Godt å høre at jeg ikke er alene.. Selv om jeg ikke unner noen å bli behandlet på den måten. Jeg skulle bare så inderlig ønske at jeg kunne møtt en mann som var helt fantastisk! Har møtt en for ikke så lenge siden, men vi passet rett og slett bare ikke sammen. Kanskje kommer det fler forbi om man er heldig Så mange over gjennomsnittet kjekke på treningssenteret i dag :D Hurra!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå