Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har snakka lenge med en super fyr på nettdating. Vi har virkelig kjemi der inne, men har ikke møttes enda da. Det blir noen uker til vi får gjort det, pga opphold i utlandet. Pga dette driver vi ikke å skriver til hverandre mer, vi venter til han kommer tilbake. Men nå har jeg sett på Facebook at en av kollegaene hans er bestevennen til en eks av meg! 

Eksen min og jeg kranglet mye og hadde et turbulent kortvarig forhold (ca 9 mnd). Vi var rett og slett en dårlig match..  Jeg vet at eksen min har en tendens til å fremstille seg selv feilfri, mens det er noe galt med alle andre. Jeg vet at bestevennen hans ikke likte meg fordi vi krangla så mye.. (Selv om det ikke var kun min feil). Jeg slo opp med eksen fordi jeg ikke orket all kranglingen.

Nå er jeg redd for at om han fyren jeg har "møtt" på datingsiden og bestevennen til eksen min skulle komme i prat om damer osv at han kommer til å si at han aldri i livet må møte meg.. :s hvordan tenker dere menn rundt dette? Hadde dere latt være pga noe sånt?

Anonymkode: 821a6...80a

Videoannonse
Annonse
Gjest Cartman
Skrevet

Kommer an på hvor god venn jeg var med han. Jeg har noen venner, som jeg vet overdriver. Jeg har andre, som er mer saklige.

Skrevet

Liker å ha eget inntrykk, så kan jeg bedømme det selv. Ikke alle passer med hverandre, så om du og eksen var dårlig match, så betyr ikke det at du og han nye karen ikke kan passe perfekt for hverandre.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, Ardenus skrev:

Liker å ha eget inntrykk, så kan jeg bedømme det selv. Ikke alle passer med hverandre, så om du og eksen var dårlig match, så betyr ikke det at du og han nye karen ikke kan passe perfekt for hverandre.

Takk for svar :) Håper det er tilfelle med han her også..

Anonymkode: 821a6...80a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...